SRV rakentaa Codel Internationalille uudet toimitilat Vantaan Koivuhakaan

Huolintaa ja transitokuljetuksia hoitava Codel International, Kiinteistö-Tapiola Oy ja SRV ovat allekirjoittaneet sopimuksen Codel Internationalin uusien toimitilojen rakentamisesta Vantaan Koivuhakaan.

Kiinteistön rakentaa SRV ja omistaja on Kiinteistö-Tapiola Oy. Rakennushankkeen kokonaislaajuus on noin 7 400 neliömetriä. Rakennustyöt ovat käynnistyneet ja tilat valmistuvat maaliskuussa 2009. Codel International on kasvattanut 2000-luvulla liiketoimintaansa merkittävästi. Codelin nykyisten Länsisatamassa sijaitsevien toimitilojen käyttötarkoitus muuttuu Vuosaaren sataman avautuessa vuoden 2008 lopussa. Koivuhaan uudet nykyaikaiset tilat antavat paremmat edellytykset Codelin liiketoiminnan kehittämiselle. Lisätietoja: SRV, projektikehitysjohtaja Kimmo Alaharju, puh. 040 510 6890 Kiinteistö-Tapiola Oy, kiinteistösijoitusjohtaja Vesa Immonen, puh. 040 532 2808 Tapiola-ryhmä on vakuutuksenottajien omistama yhtiöryhmä, johon kuuluu neljä vakuutusyhtiötä (Keskinäinen Vakuutusyhtiö Tapiola, Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Tapiola, Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö Tapiola ja Yritysten Henkivakuutus Oy Tapiola) sekä Tapiola Pankki Oy ja Tapiola Varainhoito Oy. Kiinteistöpalveluista vastaa Kiinteistö-Tapiola Oy. Codel International Oy on huolintayritys, joka on perustettu Helsingissä vuonna 1995. Codel International työllistää vakituisesti 15 henkilöä. Asiakkaina ovat tietokonealan tukkuyrityksiä, kuljetusliikkeitä, lento- ja laivayhtiöitä, varustamoita, tuonti- ja vientiyrityksiä sekä muita huolintayrityksiä Suomessa ja ulkomailla. SRV on johtava projektinjohtourakoitsija ja kiinteistöhankkeiden kehittäjä Suomessa. Yhtiö kehittää ja rakentaa liike- ja toimitiloja, asuntoja, teollisuus-, logistiikka- ja kalliorakennuskohteita sekä yritys- ja asuinalueita Suomessa sekä Venäjällä ja Baltiassa. Vuonna 2007 SRV:n liikevaihto oli 561,4 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on noin 760 henkeä.

Yrityksestä

SRV lyhyestiSRV on rohkea rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Haluamme tarjota parhaan asiakaskokemuksen kaupunkikeskusten rakentajana ja olla alan innostavin työpaikka. Tuomme aidon yhteistyön ja innostuksen jokaiseen kohtaamiseen. Vastuullisuus näkyy kaikessa toiminnassamme. Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä vuodesta 2007 listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa ja Venäjällä. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 960 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee yli 1 000 ihmistä. Lisäksi työllistämme hankkeissamme lähes 4 000 alihankkijan verkoston. SRV – Elämäsi rakentaja