SRV rakentaa HKScanin uuden tuotantolaitoksen Raumalle

SRV YHTIÖT OYJ     LEHDISTÖTIEDOTE     21.12.2015, KLO 16.35

SRV rakentaa HKScanin uuden tuotantolaitoksen Raumalle

SRV rakentaa HKScanin uuden broilerituotteisiin keskittyvän tuotantolaitoksen Raumalle. Urakkasopimus sisältää noin 23 000 neliömetrin kokoisen tehdas- ja toimitilarakennuksen toteuttamisen Rauman Lakarin teollisuusalueelle.

Kohteen suunnittelutyö käynnistyy välittömästi ja maanrakennustyöt pääsevät käyntiin heti tammikuun alussa 2016. Tuotantolaitos arvioidaan otettavan käyttöön loppuvuoden 2017 aikana.

Kimmo Kurki, tuotantojohtaja, 040 705 7266, kimmo.kurki@srv.fi
Päivi Kauhanen, viestintäjohtaja, 050 598 9560, paivi.kauhanen@srv.fi

Facebook   LinkedIn   Twitter   Instagram

Yrityksestä