SRV saneeraa Brondankulman Helsingin ydinkeskustassa

19.12.2012

SRV ryhtyy saneeraamaan Brondankulman toimistotaloa Eteläesplanadin Erottajan-puoleisessa päässä Helsingin keskustassa. Saneerauksen on tilannut CBRE Global Investors, jonka edustama rahasto, CBRE Nordic Property Fund, omistaa kiinteistön. Toimistossa toimii tällä hetkellä pääkäyttäjänä Kauppalehti.

”Kyseessä on legendaarinen talo, joka on hieno lisä Helsingin ydinkeskustassa toteutettuihin hankkeisiimme. Kohteen sijainti ydinkeskustassa edellyttää meiltä työmaaliikenteen hyvää hallintaa. Myös se, että kiinteistö on osittain toiminnassa koko saneerauksen ajan, tekee projektista haasteellisen. Innovatiivisia toimintatapoja vaativissa urakoissa olemme kuitenkin parhaimmillamme”, tuotantojohtaja Antti Raunemaa kertoo.

Saneeraustyöt käynnistyvät vielä ennen joulua, ja kokonaisuudessaan urakka valmistuu vuoden 2013 loppuun mennessä. Saneerauksen jälkeen kiinteistö tulee olemaan sisätiloiltaan täysin uudistettu ja päivitetty vastaamaan BREEAM-ympäristösertifikaatin good-tasoa. Työmaan vahvuus tulee olemaan korkeimmillaan noin 60 työntekijää.

SRV Yhtiöt Oyj

Yrityksestä

SRV lyhyestiSRV on rohkea rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Haluamme tarjota parhaan asiakaskokemuksen kaupunkikeskusten rakentajana ja olla alan innostavin työpaikka. Tuomme aidon yhteistyön ja innostuksen jokaiseen kohtaamiseen. Vastuullisuus näkyy kaikessa toiminnassamme. Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä vuodesta 2007 listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa ja Venäjällä. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 960 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee yli 1 000 ihmistä. Lisäksi työllistämme hankkeissamme lähes 4 000 alihankkijan verkoston. SRV – Elämäsi rakentaja