SRV vetäytyi Järvenpään terveystalon valituksesta

25.10.2012

SRV on päättänyt Järvenpään terveystalon hankinnasta syntyneen valituskierteen vetämällä valituksensa korkeimmasta hallinto-oikeudesta. SRV oli yksi kolmesta terveystalohankkeeseen tarjouksensa jättäneestä yhtiöstä, joka valitti hankintaprosessista.

”SRV on vetänyt oman valituksensa pois päättääkseen alkuperäisestä hankintapäätöksestä syntyneen valituskierroksen ja tukeakseen näin Järvenpään kaupunkia uuteen malliin siirtymisessä”, sanoo tuotantojohtaja Kalle Mauriala SRV:stä.

Markkinaoikeus kumosi terveystalosta tehdyn hankintapäätöksen viime kesäkuussa. Järvenpään kaupunki on keskeyttänyt alkuperäisen suunnittelun ja rakentamisen sisältäneen urakan hankintaprosessin. Hankkeen toteuttamista jatketaan uudella hankintamallilla, jossa suunnittelu ja rakentaminen kilpailutetaan erikseen.

SRV Yhtiöt Oyj

Tuotantojohtaja Kalle Mauriala, puh. 040 514 0620

Yrityksestä

SRV lyhyestiSRV on rohkea rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Haluamme tarjota parhaan asiakaskokemuksen kaupunkikeskusten rakentajana ja olla alan innostavin työpaikka. Tuomme aidon yhteistyön ja innostuksen jokaiseen kohtaamiseen. Vastuullisuus näkyy kaikessa toiminnassamme. Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä vuodesta 2007 listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa ja Venäjällä. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 960 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee yli 1 000 ihmistä. Lisäksi työllistämme hankkeissamme lähes 4 000 alihankkijan verkoston. SRV – Elämäsi rakentaja