SRV Yhtiöt Oyj:lle uusi 100 miljoonan euron syndikoitu luottolimiittijärjestely

SRV YHTIÖT OYJ     SIJOITTAJAUUTINEN     16.06.2017, KLO 11.45

SRV Yhtiöt Oyj:lle uusi 100 miljoonan euron syndikoitu luottolimiittijärjestely

SRV Yhtiöt Oyj on allekirjoittanut pitkäaikaisen sitovan 100 miljoonan euron suuruisen luottolimiittijärjestelyn pohjoismaisen pankkiryhmittymän kanssa. OP Yrityspankki Oyj toimi lainajärjestelyn koordinaattorina ja toimii myös lainasopimuksen agenttina.

Laina korvaa vuonna 2014 solmitun syndikoidun luottolimiitin, jonka pankkiryhmittymä jatkaa myös uuden lainan lainanantajina. Uusi lainajärjestely erääntyy 16.6.2020. Lainan ehdot vastaavat SRV:n muiden lainojen ehtoja ja taloudellisina lainakovenantteina ovat omavaraisuus- ja velkaisuusaste.

Lisätiedot:

Ilkka Pitkänen, talous- ja rahoitusjohtaja, puh. 040 667 0906

Facebook   LinkedIn   Twitter   Instagram

Yrityksestä

SRV lyhyestiSRV on rohkea rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Haluamme tarjota parhaan asiakaskokemuksen kaupunkikeskusten rakentajana ja olla alan innostavin työpaikka. Tuomme aidon yhteistyön ja innostuksen jokaiseen kohtaamiseen. Vastuullisuus näkyy kaikessa toiminnassamme. Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä vuodesta 2007 listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa ja Venäjällä. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 960 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee yli 1 000 ihmistä. Lisäksi työllistämme hankkeissamme lähes 4 000 alihankkijan verkoston. SRV – Elämäsi rakentaja