SRV Yhtiöt Oyj:n taloudelliset tiedotteet 2016

SRV YHTIÖT OYJ     PÖRSSITIEDOTE     05.11.2015, KLO 12.00

SRV Yhtiöt Oyj:n taloudelliset tiedotteet 2016

SRV Yhtiöt Oyj julkaisee vuonna 2016 seuraavat taloudelliset tiedotteet:

• Tilinpäätöstiedote 2015: torstaina 18.2.2016
• Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2016: keskiviikkona 4.5.2016
• Osavuosikatsaus tammi-kesäkuu 2016: torstaina 21.7.2016
• Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2016: torstaina 3.11.2016

SRV Yhtiöt Oyj:n vuosikertomus 2015 julkaistaan viikolla 8, 2016.

SRV Yhtiöt Oyj:n varsinainen yhtiökokous suunnitellaan pidettäväksi tiistaina 22.3.2016. Hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin.

SRV Yhtiöt Oyj ei anna lausuntoja yhtiön taloudellisesta kehityksestä eikä tapaa pääomamarkkinoiden edustajia edellä mainittujen taloudellisten tiedotteiden julkaisua edeltävän suljetun ikkunan aikana.

Päivi Kauhanen, viestintäjohtaja, puh. 050 598 9560

Yrityksestä

SRV lyhyestiSRV on rohkea rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Haluamme tarjota parhaan asiakaskokemuksen kaupunkikeskusten rakentajana ja olla alan innostavin työpaikka. Tuomme aidon yhteistyön ja innostuksen jokaiseen kohtaamiseen. Vastuullisuus näkyy kaikessa toiminnassamme. Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä vuodesta 2007 listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa ja Venäjällä. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 960 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee yli 1 000 ihmistä. Lisäksi työllistämme hankkeissamme lähes 4 000 alihankkijan verkoston. SRV – Elämäsi rakentaja