SRV Yhtiöt Oyj:n taloudelliset tiedotteet 2018

SRV YHTIÖT OYJ     PÖRSSITIEDOTE     17.10.2017, KLO 13.30

SRV Yhtiöt Oyj:n taloudelliset tiedotteet 2018

SRV Yhtiöt Oyj julkaisee vuonna 2018 seuraavat taloudelliset tiedotteet:

• Vuoden 2017 tilinpäätöstiedote julkaistaan perjantaina 16.2.2018.
  • Vuoden 2017 vuosiraportti (sisältää tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen) julkaistaan perjantaina 23.2.2018.
  • Vuoden 2018 tammi-maaliskuun osavuosikatsaus julkaistaan torstaina 26.4.2018.
  • Vuoden 2018 tammi-kesäkuun osavuosikatsaus julkaistaan torstaina 19.7.2018.
  • Vuoden 2018 tammi-syyskuun osavuosikatsaus julkaistaan torstaina 25.10.2018.

Tilinpäätöstiedote ja osavuosikatsaukset julkaistaan arviolta kello 8.30 kyseisinä päivinä.

SRV Yhtiöt Oyj:n varsinainen yhtiökokous suunnitellaan pidettäväksi tiistaina 20.3.2018. Hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle myöhemmin erikseen.

SRV Yhtiöt Oyj soveltaa hiljaisen jakson -periaatetta ennen tulosjulkistuksiaan. SRV ei anna lausuntoja yhtiön taloudellisesta kehityksestä, markkinatilanteesta tai näkymistä eikä tapaa pääomamarkkinoiden edustajia ennen vuosituloksen tai osavuosikatsausten julkistamista.

SRV:n hiljainen jakso alkaa aina vähintään 30 kalenteripäivää ennen osavuosikatsauksen tai tilinpäätöstiedotteen julkistamista. Hiljainen jakso päättyy tiilinpäätöksen tai osavuosikatsauksen julkaisemiseen.

Johanna Metsä-Tokila, lakiasiainjohtaja, p. 040 562 0408, johanna.metsa-tokila@srv.fi
Päivi Kauhanen, viestintäjohtaja, p. 050 598 9560, paivi.kauhanen@srv.fi

Facebook   LinkedIn   Twitter   Instagram

Yrityksestä