SRV Yhtiöt Oyj:n tulosjulkistukset 2013

SRV YHTIÖT OYJ                         PÖRSSITIEDOTE                          7.11.2012  KLO 08.45

SRV Yhtiöt Oyj julkaisee vuonna 2013 seuraavat taloudelliset tiedotteet:

• Tilinpäätöstiedote 2012 keskiviikkona 13.2.2013 klo 8.30
  • Vuosikertomus 2012 viikolla 8
  • Osavuosikatsaus tammi-maalikuu 2013 tiistaina 7.5.2013 klo 8.30
  • Osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2013 torstaina 1.8.20133 klo 8.30
  • Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2013 torstaina 31.10.2012 klo 8.30

SRV Yhtiöt Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen suunniteltu kokouspäivä on keskiviikko 20.3.2013. Yhtiökokouksen kutsuu koolle yhtiön hallitus myöhemmin erikseen. Yhtiökokouskutsu julkaistaan valtakunnallisessa sanomalehdessä, sekä SRV:n kotisivuilla, osoitteessa www.srv.fi.

SRV Yhtiöt ei anna lausuntoja yhtiön taloudellisesta kehityksestä eikä tapaa pääomamarkkinoiden edustajia kahden viikon aikana ennen vuosituloksen tai osavuosikatsausten julkistamista.

SRV Yhtiöt Oyj
Taneli Hassinen
Viestintä- ja markkinointijohtaja
taneli.hassinen@srv.fi