SRV Yhtiöt Oyj:n vuosikertomus 2017 julkaistu

SRV YHTIÖT OYJ     TILINPÄÄTÖS JA TOIMINTAKERTOMUS     23.2.2018, KLO 13.00

SRV Yhtiöt Oyj:n vuosikertomus 2017 julkaistu

SRV Yhtiöt Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2017 on julkaistu tänään perjantaina 23.2.2018 osoitteessa: http://vuosikertomus2017.srv.fi.

Vuosikertomus sisältää vuosikatsauksen, tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen. Vuosikatsauksessa on selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Vuosikertomus on julkaistu sekä suomeksi että englanniksi.

SRV Yhtiöt Oyj:n palkka- ja palkkioselvitys 2017 on julkaistu osoitteessa www.srv.fi > sijoittajat > johto ja hallinto > palkitseminen.

Vuosikatsaus 2017 sekä tilinpäätös 2017 ovat PDF-tiedostoina tämän tiedotteen liitteenä.

Päivi Kauhanen, viestintäjohtaja, 050 598 9560, paivi.kauhanen@srv.fi

Tiina Niemi, viestintäpäällikkö, 040 502 7549, tiina.niemi@srv.fi

Facebook   LinkedIn   Twitter   Instagram

Yrityksestä