SRV Yhtiöt Oyj:n vuosikertomus 2023 on julkaistu

SRV YHTIÖT OYJ     TILINPÄÄTÖS JA TOIMINTAKERTOMUS     29.2.2024     KLO 10.00

SRV Yhtiöt Oyj:n vuosikertomus 2023 on julkaistu

SRV Yhtiöt Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2023 on julkaistu tänään 29.2.2024 osoitteessa www.srv.fi/sijoittajat.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkitsemisraportin, vastuullisuusliitteen sekä yritysvastuuraportin vuodelta 2023. SRV raportoi vuoden 2023 vuosikertomuksessa yritysvastuusta Global Reporting Initiative:n (GRI) -raportoinnin viitekehyksen mukaisesti. Lisäksi olemme huomioineet kansainväliset Task Force on Climate -related Financial Disclosures (TCFD) ja Task Force on Nature-related Financial Disclosures (TNFD) suositukset ilmasto- ja luontoriskeistä raportoidessamme ja sisällyttäneet raportointiimme YK:n kestävän kehityksen tavoitteet (SDG:t). Vuosikertomus on julkaistu sekä suomeksi että englanniksi.

Vuosikertomus kokonaisuudessaan on PDF-tiedostona tämän tiedotteen liitteenä. SRV Yhtiöt Oyj julkaisee tilinpäätöksen myös European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisesti XHTML-tiedostona. Konsernitilinpäätöksen päälaskelmat ja liitetiedot on merkitty XBRL-merkeillä, ja tilintarkastaja on varmentanut ESEF-tilinpäätöksen.

Miia Eloranta, viestintä- ja markkinointijohtaja, p. 050 441 4221, miia.eloranta@srv.fi

Facebook   LinkedIn   X   Instagram

SRV on suomalainen rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Rakennamme kestävämpää ja vastuullisempaa, taloudellista arvoa vaalivaa sekä ympäristön ja ihmisten hyvinvoinnin huomioivaa kaupunkiympäristöä. Kutsumme tätä lähestymistä elinkaariviisaudeksi. Tuomme aidon innostuksen ja läsnäolon mukanamme jokaiseen kohtaamiseen, ja kuunteleminen on yksi tärkeimmistä tavoistamme toimia. Sillä uskomme siihen, että vain keskustelun kautta maailma voi muuttua.

Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa. Liikevaihtomme vuonna 2023 oli 610 miljoonaa euroa. Noin 800 SRV:läisen lisäksi työllistimme noin 3 300 kumppanin verkoston.