SRV Yhtiöt Oyj on lopettanut 3.2.2022 käynnistetyn omien osakkeiden hankinnan

SRV YHTIÖT OYJ     PÖRSSITIEDOTE    28.4.2022      KLO 8:35

SRV Yhtiöt Oyj on lopettanut 3.2.2022 käynnistetyn omien osakkeiden hankinnan

SRV-Yhtiöt Oyj tiedotti 3.2.2022, että hallitus oli päättänyt aloittaa maksimissaan 3 900 000 yhtiön oman osakkeen hankinnan yhtiökokouksen sille 29.3.2021 antaman valtuutuksen nojalla.

Hallitus on päättänyt lopettaa kyseisen osakkeiden hankintaohjelman välittömästi.

Yhtiö hankki 7.2.2022—29.3.2022 julkisessa kaupankäynnissä NASDAQ Helsinki Oy:n sääntöjen mukaisesti yhteensä 1 112 480 omaa osakettaan noin 0,4394 euron keskihintaan. Osakkeiden kokonaishankintahinta oli 488 879,26 euroa.

Omien osakkeiden hankinnan päättymisen jälkeen yhtiöllä on hallussaan yhteensä 1 975 041 osaketta, joka vastaa noin 0,75 % kaikista osakkeista. Hankitut osakkeet on tarkoitus käyttää osakepohjaisia kannustinjärjestelmiä varten.

Anu Tuomola, lakiasiainjohtaja, p. 050 4143 280, anu.tuomola@srv.fi

SRV on suomalainen rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Rakennamme kestävämpää ja vastuullisempaa, taloudellista arvoa vaalivaa sekä ympäristön ja ihmisten hyvinvoinnin huomioivaa kaupunkiympäristöä. Kutsumme tätä lähestymistä elinkaariviisaudeksi. Tuomme aidon innostuksen ja läsnäolon mukanamme jokaiseen kohtaamiseen, ja kuunteleminen on yksi tärkeimmistä tavoistamme toimia. Sillä uskomme siihen, että vain keskustelun kautta maailma voi muuttua.

Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa. Liikevaihtomme vuonna 2021 oli 932,6 miljoonaa euroa. Noin 1 000 SRV:läisen lisäksi työllistämme noin 3 600 kumppanin verkoston.