Tuomas Rantsista SRV:n asiakkuusjohtaja toimitilamarkkinointiin

Sijoittajauutinen
25.6.2012

DI Tuomas Rantsi on aloittanut SRV:n toimitilamarkkinoinnin asiakkuusjohtajana. Rantsi vahvistaa SRV:n hankekehityksen käyttäjämarkkinointia ja vastaa monipuolisen toimitilatarjonnan markkinoinnista ja asiakasyhteistyöstä. Tehtävässään Rantsi raportoi hankekehityksestä vastaavalle varatoimitusjohtaja Timo Niemiselle.

”SRV on jo pitkään tunnettu yksilöllisten toimitilojen kehittäjänä ja toteuttajana. Hyvät toimitilat tukevat käyttäjän liiketoimintaa, mikä edellyttää tilojen räätälöintiä jokaiselle käyttäjälle. Tuomas Rantsilla on vahvan kokemuksen kautta saavutettu näkemys koko hankekehitysprosessista. Hän tulee toimimaan tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa varmistaen sen, että SRV:n hankkeet vastaavat myös tulevaisuudessa asiakkaiden yksilöllisiin tarpeisiin”, Timo Nieminen sanoo.

Rantsilla on yli kymmenen vuoden kokemus kiinteistö- ja hankekehityksen eri tehtävistä. Edellinen tehtävä oli Spondan kiinteistökehitysyksikön projektipäällikkönä.

”SRV on uskaltanut tarttua haastaviin hankkeisiin, joita muut eivät ole edes harkinneet. Vahvan asiantuntemuksen kautta näistä on syntynyt upeita tiloja, joista SRV jo toimialalla hyvin tunnetaan. On hienoa päästä mukaan tekemään tulevaisuuden merkkihankkeita. Meillä on tälläkin hetkellä käynnissä mielenkiintoisia omaperusteisia hankkeita, esimerkiksi Derby Business Park Espoossa ja Pressi Business Park ja logistiikka-alue Vantaalla”, Tuomas Rantsi kertoo.

SRV Yhtiöt Oyj
Taneli Hassinen