Vantaan Tikkurilan Viides on nyt ennakkomarkkinoinnissa.

SRV YHTIÖT OYJ     UUTINEN     8.10.2020     KLO 10.05

Vantaan Tikkurilaan rakennettavan Tikkurilan Viidennen ennakkomarkkinointi on käynnistynyt. Osoitteeseen Unikkotie 5 rakennettava Tikkurilan Viides on osa Tikkurilan uutta keskustakorttelia, joka rakennetaan aivan Tikkurilan ytimeen.

Asunto Oy Tikkurilan viides sijoittuu uuden korttelin eteläreunaan, Unikkotien varteen, joten yhtiön asunnoista on mukavat näköalat joko kauniille sisäpihalle tai rauhalliselle Unikkotielle. Kompaktien yksiöiden lisäksi yhtiöstä löytyy kahteen suuntaan aukeavia kaksioita sekä läpitalon kolmioita. Yhtiölle varatut autopaikat sijaitsevat pihakannen alapuolisessa pysäköintilaitoksessa, johon on suora kulkuyhteys porrashuoneen kautta.

Rakennus on osa suurta korttelikokonaisuutta, jolle omaleimaista ilmettä antaa voimakkaasti muotoiltu viherkatto. Pääasiallinen julkisivumateriaali on paikallamuurattu tiili, ulkokehällä vaalea ja sisäpihan puolella lämpimän punaruskea.

Nyt ennakkomarkkinointiin tullut Tikkurilan Viides tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden asua uudessa asunnossa, aivan yhden Suomen voimakkaammin kasvavan kaupungin ytimessä. Vain muutaman minuutin kävelymatkan päästä löytyy Tikkurilan rautatieasema ja kaupalliset palvelut löytyvät lähikortteleista ja parin minuutin kävelymatkan päässä sijaitsevasta Kauppakeskus Dixiesta.

"Tikkurila elää voimakkaan uudistumisen aikaa, ja Tikkurilan uusi keskustakortteli on yksi tämän uudistumisen symboleja. Kyseessä on näyttävä kokonaisuus, joka tulevaisuudessa muodostuu varmasti yhdeksi Tikkurilan keskeisistä maamerkeistä", kertoo SRV:n myyntijohtaja Riikka Lohikoski.

Tutustu Tikkurilan Viidenteen tästä.

Tikkurilan keskustakortteli on SRV Rakennus Oy:n ja NREP:n yhteishanke.

Riikka Lohikoski, myyntijohtaja, p. 050 4665 977, riikka.lohikoski@srv.fi

SRV on rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Haluamme tarjota parhaan asiakaskokemuksen kaupunkikeskusten rakentajana ja olla alan innostavin työpaikka. Tuomme aidon yhteistyön ja innostuksen jokaiseen kohtaamiseen. Vastuullisuus näkyy kaikessa toiminnassamme.Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä vuodesta 2007 listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa ja Venäjällä. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli 1 061 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee yli 1 000 ihmistä. Lisäksi työllistämme hankkeissamme lähes 4 000 alihankkijan verkoston.