Lars Sjöbring nimitetty SSAB:n lakiasiainjohtajaksi

Lars Sjöbring on nimitetty SSAB:n lakiasiainjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi. Hän on viimeksi toiminut vastaavissa tehtävissä Education First Groupissa ja on aiemmin toiminut lakiasiainjohtajana Veoneerissa ja Autolivissa.

”Olen erittäin iloinen voidessani toivottaa Larsin tervetulleeksi SSAB:hen. Hänellä on laaja juridinen kokemus sekä Euroopasta että Yhdysvalloista, ja olen vakuuttunut, että hän edistää parhaalla mahdollisella tavalla matkaamme kohti fossiilivapaata tuotantoa ja toimialan johtajuutta, sanoo SSAB:n toimitusjohtaja Martin Lindqvist.

Lars Sjöbring on suorittanut Master of Laws-tutkinnon amerikkalaisesta liikejuridiikasta Fordhamin yliopistossa Yhdysvalloissa ja Master of Laws -tutkinnon eurooppalaisesta liikeoikeudesta Amsterdamin yliopistossa. Hänellä on myös lakiasiain tutkinto Lundin yliopistosta.

Lars Sjöbringin toimipaikka on pääkonttorissa Tukholmassa. Hän aloittaa tehtävässään 15. toukokuuta 2023.

Lisätietoja:
Viktoria Karsberg, Head of Corporate Identity and Group Communications, viktoria.karsberg@ssab.com, puhelin: +46 72 233 5288

Tämä lehdistötiedote on suomenkielinen käännös ruotsiksi ja englanniksi julkaistusta pörssitiedotteesta.

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoa tarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq Helsingissä. www.ssab.com.
Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja YouTube.