Leena Craelius nimitetty SSAB:n talous- ja rahoitusjohtajaksi, CFO

Leena Craelius on nimitetty SSAB:n talous- ja rahoitusjohtajaksi (CFO). Hän on toiminut tehtävässä väliaikaisesti 1.11.2021 lähtien ja sitä ennen useissa johtavissa tehtävissä SSAB:llä tultuaan yhtiön palvelukseen vuonna 2005.

”Olen erittäin iloinen voidessani toivottaa Leenan tervetulleeksi uuteen tehtäväänsä. Olen vakuuttunut, että hän tulee parhaalla tavalla myötävaikuttamaan matkaamme kohti fossiilivapautta ja toimialan edelläkävijyyttä,” sanoo Martin Lindqvist, SSAB:n toimitusjohtaja.

Leena Craelius on suorittanut rahoitusalan MBA-tutkinnon Helsingin kauppakorkeakoulusta ja BBA-tutkinnon kansainvälisestä liiketoiminnasta Hämeen ammattikorkeakoulusta. Hän aloittaa uudessa tehtävässään välittömästi toimipaikkanaan Tukholma.

Lisätietoja:
Viktoria Karsberg, konserniviestinnän johtaja, viktoria.karsberg@ssab.com,
puhelin: +46 72 233 5288

Tämä lehdistötiedote on suomenkielinen käännös ruotsiksi ja englanniksi julkaistusta pörssitiedotteesta

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoa tarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq Helsingissä. www.ssab.com.
Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja YouTube.