Päivitys: SSAB:n osavuosikatsauksen julkistustilaisuuden kellonaika muuttunut

SSAB esittelee osavuosikatsauksensa ajalta 1.1.-30.6.2019 perjantaina 19. heinäkuuta 2019 klo 10.30 CEST (11.30 EEST) Tukholmassa. Osavuosikatsaus julkaistaan samana päivänä noin klo 7.30 CEST (8.30 EEST).

Osavuosikatsauksen esittelevät SSAB:n toimitusjohtaja Martin Lindqvist ja talous- ja rahoitusjohtaja Håkan Folin. Tiedotustilaisuus pidetään englanniksi ja sitä voi seurata webcast-lähetyksenä yhtiön internet-sivuilla www.ssab.com. Tilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta.

Puhelin:
+ 46 8 5664 2651 (Ruotsi),
+ 44 33 3300 0804 (UK),
+ 1 63 1913 1422 (USA).

PIN: 55 13 29 99#

Webcast-linkki

Lisätietoja:

Sijoittajasuhteet: Per Hillström, IR-johtaja, per.hillstrom@ssab.com, puh. +46 70 2952 912
Media Suomessa: Atte Kaksonen, atte.kaksonen@ssab.com, puh. + 358 50 3143 634

Tämä lehdistötiedote on suomenkielinen käännös ruotsiksi ja englanniksi julkaistusta pörssitiedotteesta.

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoa tarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq Helsingissä. www.ssab.com.
Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja YouTube.