SBA Interior Oy on Hardox Wear Parts -verkoston uusin jäsen Suomessa

SSAB:n Hardox Wear Parts -verkosto laajenee Suomessa, kun siihen liittyi mustiolainen SBA Interior Oy.  Tällä hetkellä Hardox Wearparts -verkostoon kuuluu kolme yritystä Suomessa, johon SBA tuo osaamisellaan ja maantieteellisellä sijainnillaan merkittävän vahvistuksen. SBA on prosessoinut Hardox-terästä jo vuosien ajan eri teollisuudenalojen kulutusosaratkaisuihin ja kartuttanut sen myötä osaamistaan materiaalin ominaisuuksien hyödyntämisessä.

”SBA:lla on merkittävää osaamista Hardox-teräksistä valmistettujen kulutusosien prosessoinnissa. Tämä osaaminen on erittäin hyvin sovellettavissa myös perinteisten maanrakennus- ja kaivosteollisuuden kohteiden ulkopuolelle. Laadukkaita komponentteja tarvitaan mm. kierrätyslaitteistojen kulutusosissa ja uskon, että tähän tarpeeseen SBA:lla on annettavaa tulevaisuudessa paljon”, kertoo Erno Sivonen, Regional Sales Manager, SSAB.

”Hardox Wearparts -sopimuksen myötä yhteistyömme SSAB:n kanssa tiivistyy ja pystymme tarjoamaan asiakkaallemme entistä kustannustehokkaampia ratkaisuja, kertoo SBA:n toimitusjohtaja Christian Juslin.

SBA valmistaa alihankintana ohutlevytuotteita. Pitkä historia metalliteollisuuden alihankkijana on tuonut paljon kokemusta erilaisista kilpailukykyisistä tuoteratkaisuista. SBA tuottaa modernilla konekannalla monipuolisia palveluita, kuten laserleikkausta, särmäystä, koneistusta, hitsausta ja kokoonpanoja. SBA tarjoaa asiakkailleen myös suunnittelu- ja tuotekehityspalveluita. SBA sijaitsee Mustiossa, Raaseporissa hyvien kulkuyhteyksien varrella, noin 75 km Helsingistä länteen. Mustiossa on valmistettu ohutlevytuotteita jo vuodesta 1965.  SBA Interior Oy muodostuu kolmesta liiketoiminta-alueesta, jotka ovat Marine, Materials sekä Components.

Hardox Wearparts on maailman johtava kulutusosien ja kulutusosapalveluiden toimittajaverkosto. Hardox Wearparts -keskuksia on 360 yli 80 maassa, ja ne sijaitsevat strategisesti tärkeillä paikoilla, jotta asiakkaamme saisivat kulutusosat ja -palvelut mahdollisimman nopeasti.

Lisätietoja:

Esa Kivelä, Area Sales Manager, SSAB Special Steels, esa.kivela@ssab.com, puh: +358 405 578 950

Christian Juslin, toimitusjohtaja SBA, christian.juslin@sba.fi, puh: 044 3277 227