SSAB käynnistää Suomen toiminnoissaan yt-neuvottelut

SSAB on päättänyt käynnistää Covid-19-pandemian myötä heikentyneestä markkinatilanteesta johtuen määräaikaisia lomautuksia koskevat yt-neuvottelut Suomen toiminnoissaan. Neuvottelujen piirissä on SSAB-konsernin Suomen henkilöstö, poislukien tytäryhtiöt Ruukki Construction ja Tibnor.

Lomautettavien tarkka määrä ja lomautusten pituus ratkeavat neuvotteluissa. Mahdolliset lomautukset alkaisivat aikaisintaan viikolla 16.

Lisätietoja: Olavi Huhtala, SSAB Europe -divisioonan johtaja, olavi.huhtala @ ssab.com, puh. +358 20 592 9157
Atte Kaksonen, mediasuhteet Suomessa, atte.kaksonen @ ssab.com, tel. +358 50 3143 634
Mia Widell, Press Relations Manager, Sweden, mia.widell @ ssab.com, tel +46 76 527 2501

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoa tarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq Helsingissä. www.ssab.com.
Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja YouTube.