SSAB:n internetsivut saivat kiitosta

SSAB:n sijoittajille, työnhakijoille, medialle ja muille sidosryhmille tietoa konsernista tarjoavat internetsivut menestyivät hyvin kansainvälisessä Webranking-tutkimuksessa. SSAB:n sivut arvioitiin sosiaalisen vastuun tietojen osalta jaetulle ensimmäiselle sijalle sekä 100 suuren ruotsalaisyrityksen että 50 suomalaisyrityksen joukossa. Kaiken kaikkiaankin sijoitus oli hyvä – Ruotsissa kahdeksas ja Suomessa kuudes.

Comprendin tekemä Webranking toteutettiin nyt 20. kerran. Tutkimuksessa arvioidaan yli 800 eurooppalaisen suuryrityksen englanninkieliset konsernitietoa tarjoavat internetsivut ja sosiaalisen median kanavat. Tutkimuksen kriteerit perustuvat analyytikoiden, sijoittajien, taloustoimittajien ja työnhakijoiden etukäteishaastatteluihin. Yritysten sivuja arvioidaan raportoinnin, sijoittajille ja medialle tarjottavien muiden tietojen, sosiaalisen vastuun tietojen sekä työnhakijoille tarpeellisten tietojen osalta yhteensä 50 eri kriteerin pohjalta

Sekä ruotsalaiset että suomalaiset yritykset menestyivät tutkimuksessa hyvin, mikä korostaa SSAB:n hyvän sijoituksen merkitystä.

Yrityksestä

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoatarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena onvahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa jatuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq OMX NordicTukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq OMX Helsingissä. www.ssab.com