SSAB:n vuoden 2022 yhtiökokous

SSAB:n vuoden 2022 yhtiökokous järjestetään 6. huhtikuuta 2022. Covid-19-pandemian takia osakkeenomistajilla on oikeus käyttää äänioikeuttaan vain etukäteen ns. postiäänestyksen avulla. Yhtiökokouskutsu on tänään julkaistu ruotsiksi ja englanniksi.

Yhtiökokouskutsu ilmoittautumisohjeineen löytyy muun muassa SSAB:n ruotsin- ja englanninkielisiltä internet-sivuilta

Ruotsiksi: ssab.se > SSAB > Investerare

Englanniksi: ssab.com > Company > Investors

Lisätietoja:
Per Hillström, Head of IR, per.hillstrom@ssab.com, tel. + 46 70 295 2912

Tämä lehdistötiedote on suomenkielinen tiivistelmä ruotsiksi ja englanniksi julkaistusta pörssitiedotteesta.

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoa tarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq Helsingissä. www.ssab.com.
Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja YouTube.