SSAB:n vuosikertomus 2017 on julkaistu

SSAB on tänään julkaissut vuoden 2017 vuosikertomuksensa. Samalla on julkaistu selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2017 (Corporate Governance Report).

Vuosikertomus koostuu neljästä osasta:
- Liiketoimintakatsaus
- Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä
- GRI-raportti
- Tilinpäätös (hallituksen hyväksymä)

Vuosikertomus on julkaistu kokonaisuudessaan englanniksi ja ruotsiksi. Liiketoimintakatsaus, mukaan lukien toimitusjohtajan katsaus, on lisäksi julkaistu suomeksi. Kestävän kehityksen raportti on integroitu osaksi vuosikertomusta. Vuosikertomus antaa tiedot SSAB:n taloudellisista, sosiaalisista ja ympäristövaikutuksista vuonna 2017. GRI-raportti on laadittu GRI (Global Reporting Initiative) Standards -raportointiohjeiston suppean (Core) -sovellustason mukaisesti.

SSAB:n vuosikertomus 2017 on ladattavissa osoitteessa ssab.com. Suomeksi on ladattavissa liiketoimintakatsaus. Vuosikertomus on interaktiivinen pdf-dokumentti, jossa osiosta toiseen siirtyminen on helppoa ylänavigaation avulla.

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2017 (Corporate Governance Report), joka ei kuulu osana hallituksen toimintakertomukseen, ja siihen liittyvä tilintarkastajan lausunto ovat lisäksi erillisinä yhtiön kotisivuilla osoitteessa ssab.com Hallinnointi-osiossa.

Lisätietoja:
Per Hillström, sijoittajasuhdejohtaja, per.hillstrom@ssab.com, puh. + 46 70 295 2912

Tämä lehdistötiedote on suomenkielinen tiivistelmä ruotsiksi ja englanniksi julkaistusta pörssitiedotteesta.

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoa tarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq Helsingissä. www.ssab.com.
Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja YouTube.