SSAB:n vuosikertomus 2021 on julkaistu

SSAB on tänään julkaissut vuoden 2021 vuosikertomuksensa ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2021 (Corporate Governance Report).

Vuosikertomus on julkaistu kokonaisuudessaan englanniksi ja ruotsiksi. Liiketoimintakatsaus, mukaan lukien toimitusjohtajan katsaus, on lisäksi julkaistu suomeksi.

Vuosikertomus koostuu neljästä osasta:
- Liiketoimintakatsaus
- Kestävän kehityksen raportti
- Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä
- Tilinpäätös

Vuosikertomus antaa yleiskatsauksen SSAB:n kehityksestä vuonna 2021 sekä taloudellisesta että kestävän kehityksen näkökulmasta.

Vastuullisuusraportti on laadittu GRI-standardien mukaisesti ja sisältää ensimmäistä kertaa myös EU:n taksonomia-asetuksen mukaisia tietoja.

SSAB:n vuosikertomus 2021 on ladattavissa osoitteessa ssab.com ja ssab.fi. Suomeksi on ladattavissa liiketoimintakatsaus.

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2021 (Corporate Governance Report), joka ei kuulu osana hallituksen toimintakertomukseen, ja siihen liittyvä tilintarkastajan lausunto ovat lisäksi erillisinä yhtiön kotisivuilla osoitteessa ssab.com ja ssab.se Hallinnointi-osiossa ruotsiksi ja englanniksi.

Lisätietoja:
Anna Viefhues, ESG Manager, anna.viefhues@ssab.com, puh. + 46 73 567 42 77

Tämä lehdistötiedote on suomenkielinen käännös ruotsiksi ja englanniksi julkaistusta pörssitiedotteesta.

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoa tarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq Helsingissä. www.ssab.com.
Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja YouTube.