SSAB:n vuosikertomus 2022 on julkaistu

SSAB on tänään julkaissut vuoden 2022 vuosikertomuksensa ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2022 (Corporate Governance Report).

Vuosikertomus on julkaistu kokonaisuudessaan englanniksi ja ruotsiksi. Strategiaraportti 2022, mukaan lukien toimitusjohtajan katsaus, on lisäksi julkaistu suomeksi.

Vuosikertomus 2022 koostuu neljästä osasta:
- Strategiaraportti
- Kestävän kehityksen raportti
- Corporate Governance -raportti
- Tilinpäätös 2022 (hallituksen hyväksymä)

Vuosikertomus antaa yleiskatsauksen SSAB:n taloudellisesta ja kestävän kehityksen mukaisesta suorituksesta vuonna 2022. Vastuullisuusraportti on laadittu GRI-standardien mukaisesti ja se sisältää EU:n taksonomia-asetuksen mukaisia tietoja.

Vuosikertomus on saatavilla englanniksi ja ruotsiksi osoitteissa ssab.com ja ssab.se. European Single Electronic Formatin (ESEF) mukainen vuosikertomus on saatavilla ruotsiksi. Strategiaraportti, mukaan lukien toimitusjohtajan katsaus, on saatavilla suomeksi osoitteessa ssab.fi.

Lisätietoja:
Anna Viefhues, ESG Manager, anna.viefhues@ssab.com, tel: + 46 73 567 42 77

Tämä lehdistötiedote on suomenkielinen käännös ruotsiksi ja englanniksi julkaistusta pörssitiedotteesta.

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoa tarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq Helsingissä. www.ssab.com.
Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja YouTube.