SSAB:n yhtiökokouksen 2024 päätökset

SSAB:n varsinainen yhtiökokous pidettiin tänään 24.4.2024 Tukholmassa. Yhtiökokous päätti jakaa osinkoa 5,00 Ruotsin kruunua osakkeelta vuodelta 2023.

Yhtiökokoustiedote on tänään julkistettu kokonaisuudessaan englanniksi ja ruotsiksi. Tämä lehdistötiedote on suomenkielinen tiivistelmä pörssitiedotteesta.

Lisätietoja:
Sijoittajat: Per Hillström, IR-johtaja, per.hillstrom@ssab.com, puh. +46 72 233 5288
Media Suomessa: Atte Kaksonen, SSAB konserniviestintä, atte.kaksonen@ssab.com, puh. +358 50 3143 634

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö, joka rakentaa vahvempaa, kevyempää ja kestävämpää maailmaa lisäarvoa tuottavien terästuotteidensa ja -palveluidensa avulla. Yhteistyössä kumppaneidensa kanssa SSAB on kehittänyt fossiilivapaan teräksen (SSAB Fossil-free™ steel) ja aikoo luoda fossiilivapaan arvoketjun kaivoksesta loppuasiakkaalle. Samalla poistamme suurelta osin oman toimintamme hiilidioksidipäästöt. SSAB Zero™, suurelta osin hiilidioksidipäästötön kierrätysteräkseen perustuva teräs, vahvistaa entisestään SSAB:n johtoasemaa ja kattavaa, raaka-aineesta riippumatonta kestävän kehityksen mukaista tarjontaamme. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq Helsingissä. Tervetuloa matkallemme! www.ssab.comFacebookInstagramLinkedInX ja YouTube