SSAB:n ylimääräisen yhtiökokouksen päätökset

SSAB:n ylimääräinen yhtiökokous pidettiin tänään, 28. lokakuuta 2021. Covid-19-pandemian takia yhtiökokouksessa saattoi käyttää äänioikeuttaan vain ennakkoäänestyksellä, ns. postiäänestyksellä, jonka tilapäiset lakimuutokset sallivat. Yhtiökokouksen päätökset on tänään julkistettu ruotsiksi ja englanniksi pörssitiedotteella.

Ylimääräinen yhtiökokous päätti nimitysvaliokunnan ehdotuksen mukaisesti, että hallituksessa on seitsemän jäsentä ja valitsi uudeksi puheenjohtajaksi nykyisen hallituksen jäsenen Lennart Evrellin ja uudeksi jäseneksi Maija Strandbergin toimikaudeksi, joka päättyy 2022 varsinaiseen yhtiökokoukseen.

Aiemmin tiedotetun mukaisesti Bengt Kjell ja Annareetta Lumme-Timonen erosivat hallituksesta tämänpäiväisen ylimääräisen yhtiökokouksen yhteydessä SSAB:n aiemmin tänä vuonna tapahtuneiden omistajamuutosten vuoksi.

Lisätietoja:
Per Hillström, IR-johtaja, per.hillstrom@ssab.com, puh: +46 70 295 2912

Tämä lehdistötiedote on suomenkielinen käännös ruotsiksi ja englanniksi julkaistusta pörssitiedotteesta.

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva pohjoismainen ja yhdysvaltalainen teräsyhtiö. Yhtiön lisäarvoa tarjoavat tuotteet ja palvelut on kehitetty tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Tavoitteena on vahvempi, kevyempi ja kestävämpi maailma. SSAB:llä on työntekijöitä yli 50 maassa ja tuotantolaitoksia Ruotsissa, Suomessa ja Yhdysvalloissa. Yhtiö on noteerattu Nasdaq Tukholmassa ja toissijaisesti Nasdaq Helsingissä. www.ssab.com.
Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter ja YouTube.