Tibnor on nimitetty sertifioiduksi SSAB Laser® jälleenmyyjäksi Pohjoismaissa ja Baltiassa

SSAB on nimittänyt Tibnorin SSAB Laser® Certified Partner -kumppaniksi. Paremman saatavuuden, nopeiden toimitusten ja vahvan tuoteosaamisen varmistamiseksi SSAB lisää SSAB Laser® -teräksen toimituskumppaniverkostoon nyt myös Tibnorin Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Baltiassa.

SSAB Laser® on ainutlaatuinen tuote, joka on kehitetty erityisesti laserleikkaamiseen. Tuote parantaa yleistä tuottavuutta, tuotosta ja valmiiden tuotteiden laatua. SSAB Laser®-teräksen tasomaisuus on taattu sekä ennen laserleikkausta että sen jälkeen.

-          Kumppanimme saavat perusteellisen koulutuksen sekä tuotteesta että sen käyttökohteista, jotta ymmärrystä siitä, mitkä teräkset todella soveltuvat laserleikkaukseen, saataisiin leviämään, sanoo Anders Wallin, teknisen tuen päällikkö SSAB:ltä. Näin yhä useammat asiakkaat voivat hyötyä nopeasta ja ongelmattomasta leikkauksesta lyhyemmässä tuotantoajassa, vähäisemmällä muokkaustarpeella ja tarkemmin leikatuilla osilla.

SSAB Laser® -teräksen toimitusverkostoon kuuluu kymmenisen asialle omistautunutta kumppania Euroopassa ja Tibnor liittyy nyt joukkoon ensimmäisenä kumppanina Suomessa.

-          Meille on luontevaa edustaa SSAB:tä, sillä olemme tehneet sitä jo monta vuotta ja nyt otamme yhteistyössä vielä askeleen eteenpäin, kertoo Pekka Oja, joka vastaa Tibnorin liiketoiminnasta Suomessa.

-          Tarjoamme jo nyt valikoiman SSAB Laser® -tuotteita, ja sertifioinnin myötä kasvatamme määrää edelleen. Tämä yhdistettynä laajaan tuotevalikoimaamme, nopeisiin toimituksiin ja hyvään asiakaspalveluumme tekee meistä kiinnostavan kumppanin suomalaiselle metalliteollisuudelle.

Jokaisen SSAB Laser® -terästoimituksen mukana annetaan mahdollisuus myös tekniseen tukeen. SSAB Tech Support -tukipisteitä on kaikkialla maailmassa, joten tuki voi vierailla asiakkaan luona lyhyelläkin varoitusajalla ratkaisemassa akuutteja ongelmia tai toteuttamassa pitkäaikaisempia yhteistyöprojekteja.

Lisätietoja antaa: Lotta Ruottinen, SSAB Europe Oy tai Pekka Oja, Tibnor Oy.

Lotta Ruottinen

Country Manager, SSAB Europe