SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj:n yhteistilillä olevien osakkeiden myynti

SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj:n yhtiökokous päätti 4.3.2005, että arvo-osuusjärjestelmään siirtämättömät yhteisellä arvo-osuustilillä olevat yhtiön osakkeet myydään niiden omistajien lukuun. Yhteistilillä olleiden osakkeiden omistaja tai muu oikeudenhaltija on oikeutettu osakkeitaan vastaavaan osuuteen osakkeiden myyntituloista. Osuus maksetaan Länsi-Suomen lääninhallituksessa talletettuina olevista varoista osakekirjan ja mahdollisten saantoselvitysten luovuttamista vastaan. Yhteisellä arvo-osuustilillä olleita osakkeita myytiin 1184 kpl. Osakkeiden myynti toteutettiin 12.5 – 31.5.2006. Oikeus osakkeiden myynnistä saatuihin varoihin vanhenee kymmenessä vuodessa. Osakkeenomistajan tai muun oikeudenhaltijan tulee esittää vaatimus varoista sekä luovuttaa osakekirjansa ja mahdolliset saantoselvitykset Nordea Pankki Suomi Oyj:lle viimeistään 1.6.2016. Porissa, kesäkuun 1. päivänä 2006 SSK Suomen Säästäjien Kiinteistöt Oyj Ilpo Pirilä Toimitusjohtaja JAKELU Helsingin Pörssi Rahoitustarkastus Keskeiset tiedotusvälineet