Urheiluketju Stadium kiittää kampanjassaan liikuntaa, joka auttaa meitä jaksamaan

TO, MAALIS 18, 2021 10.55 CET

Pandemiavuoden epävarmuuden ja rajoitusten aikana on jotain, joka on säilynyt tuttuna monille meistä – liikunta. Stadiumin Kiitos liikunta -kampanja on kunnianosoitus kaikelle, mikä saa meidät silloin tällöin unohtamaan arjen, hikoilemaan ja katsomaan elämässä eteenpäin. Urheiluväline- ja sporttimuodin ketju juhlii keväällä 20-vuotispäiväänsä Suomessa.

Stadium ei kampanjaa suunnitellessa halunnut tehdä lisää etätyöntekijöille tarkoitettuja jumppaohjeita, vaan jotain, mikä erottuisi.

"Kun mietimme, miten ihmiset ovat voineet tänä poikkeusvuotena, ymmärsimme, että liikunta on ollut uskomattoman tärkeä rutiini monille. Treenaaminen on usein ollut tapa ylläpitää positiivista mielialaa, ottaa omaa aikaa puolisolta ja perheeltä sekä tarvittava tauko etätyöstä. Siksi tuntui luonnolliselta päätyä kampanjaan, joka juhlistaa liikuntaa ja kiittää sitä kuin henkilöä, joka auttoi meitä tämän raskaan, pitkän ajan vuonna 2020 ja nyt myös vuonna 2021”, kertovat copywriter Alexandra Arvidson ja AD/luova johtaja Annika Trangius Stadiumilta.

Kampanjassa esiintyy eri näköisiä, kokoisia ja ikäisiä ihmisiä erilaisilla treenitaustoilla ja erilaisissa ympäristöissä, jotta ihmiset voisivat tunnistaa itsensä ja inspiroitua.

”Stadium haluaa inspiroida kaikkia aktiiviseen elämään”, kertoo Stadiumin Commercial & Brand Director Pino Roscigno.

Kampanja tulee näkymään laajalti TV:ssä ja ulkomainonnassa sekä digi- ja sosiaalisen median kanavissa. Lisäksi se sisältää kattavan vaikuttajayhteistyön, jossa ovat mukana mm. artisti Yeboyah ja entinen ammattijalkapalloilija Mikael Forssell.

Kiitos liikunta -kampanja käynnistyy Suomessa ja Ruotsissa 18. maaliskuuta. Lue täältä lisää.

YOUTUBE-LINKKI: https://youtu.be/g3ZDuE_Qn58

Stadium 20 vuotta Suomessa

Samanaikaisesti brändikampanjan aikaan tulee kuluneeksi 20 vuotta siitä, kun Stadium-ketju rantautui Suomeen. Suomen ensimmäinen Stadium-myymälä avattiin kauppakeskus Forumiin Helsingissä huhtikuussa 2001. Urheiluketjun Suomen valloitus on edennyt menestyksekkäästi, ja tänä päivänä ketjulla on Suomessa yli 30 Stadium-myymälää sekä Stadium Ski- ja Stadium Outlet -konseptit ja verkkokaupat stadium.fi ja stadiumoutlet.fi.”Visiomme maailman aktivoimisesta on nyt ajankohtaisempi kuin koskaan”, kertoo Stadium Suomen Head of Store Operations, Saana Rotkirch. ”Mielestämme liikunta kuuluu kaikille, ja aiomme inspiroida aktiiviseen elämään myös tulevat 20 vuotta.”

LISÄTIETOJA:

press@stadium.com

Stadium on Ruotsin suurin urheiluketju, jolla on noin 180 myymälää Ruotsissa, Suomessa ja Norjassa. Stadium-myymälöiden lisäksi yrityksellä on useita erikoiskonseptin myymälöitä kuten Stadium Ski, stadium.fi ja Stadium Outlet. Stadium on perheyritys, jonka omistaa 100 %:sesti perhe Eklöf.