Bosch lanseeraa uutuuslaitteita kolmessa trendivärissä

Keittiölaitteet ovat nykyisin tärkeä osa kotia, ja ne ja sopivat usein yhteen muun sisutuksen kanssa. Bosch lanseeraa nyt MUM 5 -yleiskoneet, joita on saatavilla kolmessa trendikkäässä värissä. Värikkäät yleiskoneet tuovat lisäpiristystä keittiöön. Bosch lanseeraa lisäksi imurisarjan MOVE ON, jonka väritys on myös pirteä ja raikas.

MUM 5 -yleiskoneita saa väreissä Yellow Passion, Spring Blue ja Red Diamond. Avoimella säilytystasolla yleiskone voi olla trendikkäästi esillä, jolloin laite toimii myös värikkäänä sisutuselementtinä. Laite käy hyvin yksittäiseksi tehosteväriksi esimerkiksi mustavalkoisen keittiökalustuksen kanssa tai sen voi hankkia sävy sävyyn muun sisustuksen kanssa.

– Yleiskone on suurena apuna keittiössä, ja monet käyttävät sitä säännöllisesti. Haluammekin siksi tarjota laadukkaan tuotteen, joka ylittää muotoilullaan ja toiminnoillaan tavanomaisen. Uudet värit piristävät kotia, ja ne on helppo yhdistää kodin muihin yksityiskohtiin. Lanseeraamme myös pölynimurin pirteissä ja raikkaissa väreissä, sanoo pienlaitteiden myyntipäällikkö Johanna Nieminen Bosch Kodinkoneista.

Tehokas kumppani keittiöön

MUM 5 -yleiskoneessa on käytännöllinen ja tehokas planetaarinen sekoitusliike. Voimakas, 900 watin käyttöteho helpottaa raskaiden taikinoiden, kuten leipätaikinan, vatkaamista. Laite soveltuu erinomaisesti myös vihannesten pilkkomiseen tai raastamiseen, sitrushedelmien puristamiseen, smoothien sekoittamiseen ja moneen muuhun. Yleiskoneen mukana tulee muun muassa ruostumattomasta teräksestä valmistettu kulho, tehosekoitin, vihannesleikkuri ja kätevä tarvikepussi. MUM 5 -sarjan kaikkien kolmen värin mukana tulee tarvikepaketti, jossa on kaksi erilaista vispilää ja taikinakoukku, vihannesleikkuri kolmella vaihdettavalla terällä ja 1,25 litran kokoinen tehosekoitin.

Joustavaa siivousapua

Bosch MOVE ON -pölynimuria on tarjolla  sävyissä Golden Delicious, Aqua Pastel ja Taupe, ja se tuo väriä muuten niin ikävään siivouspuuhaan. Imurissa on joukko hyödyllisiä toimintoja, jotka tekevät imuroimisesta hiljaisempaa ja miellyttävämpää. Imurissa on BallConnection-letkuliitäntä, jossa imurin letku on liitetty pallonivelellä, niin että imuri on helposti liikuteltava ja imurointi mahdollisimman joustavaa.

Tuotetiedustelut:

Mari Hellman, BSH Kodinkoneet Oy

puh: 020 75 10 705

s-posti: mari.hellman@bshg.com

Lehdistömateriaali ja tuotekuvat:

Anne Rutanen, Star PR Group

puh: 09-62 24 004

s-posti: anne.rutanen@starprgroup.com

Painokelpoiset tuotekuvat ovat ladattavissa kuvapankista www.bosch-home.fi

Bosch-kodinkoneet ovat olleet innovatiivisen tekniikan, kestävän laadun ja luotettavuuden tae jo yli 75 vuoden ajan. Yhtiön perustajan, Robert Boschin, visio ”technology for life” on edelleen ajankohtainen, sillä Bosch-kodinkoneet tukevat kestävää kehitystä ja ihmisten arjen helpottamista. Myös kodinkoneiden muotoilu perustuu kestävään ajatteluun. Bosch-kodinkoneet on tänä päivänä yksi johtavista kodinkonemerkeistä Euroopassa. Kylmälaitteita, astian- ja pyykinpesukoneita, liesiä ja pienlaitteita myydään ympäri maailmaa. Bosch-kodinkoneitten ydinarvoihin kuuluu ihmisten ja luonnon arvostaminen, ja se heijastuu yrityksen energiatehokkaisiin, luonnonvaroja säästäviin ja kierrätystä tukeviin prosesseihin. Bosch valmistaa luotettavia, kulutusta kestäviä tuotteita, jotka helpottavat käyttäjänsä elämää.

Lisätietoa sivulla: www.bosch-home.fi