Bowers & Wilkinsin Zeppelin - Mullistava järjestelmä iPodin® äänentoistoon

Bowers & Wilkins on yksi maailman arvostetuimmista kotiteatteri- ja kaiutinvalmistajista. Se on innovatiivisuudellaan toiminut alan suunnannäyttäjänä jo yli 40 vuoden ajan. B&W:n laitteisiin luottavat niin musiikin ystävät kuin musiikkialan ammattilaisetkin. Erityisesti iPodille suunniteltu B&W Zeppelin -kaiutintelakka on palkittua huipputeknologiaa kuten muutkin B&W-tuotteet.

B&W Zeppelin

Monipuolinen ja tyylikäs B&W Zeppelin on musiikinystävien toivelaite, jonka äänentoisto on omaa luokkaansa. Alansa uudistajaksikin kutsuttu Zeppelin toimii erinomaisesti iPodin sekä iPhonen kanssa. Zeppelinissä yhdistyvät neljän vuosikymmenen kokemus, tutkimustyö ja innovaatiot. Zeppelin tarjoaa iPodin ohjausvalikkoon muun muassa bassosäädön, jonka avulla kuuluvuus on säädettävissä optimaaliseksi oli laite asetettu nurkkaan tai keskelle huonetta. Lisävarusteena saatavilla olevan seinätelineen ansiosta kaiutintelakka on mahdollista sovittaa erilaisiin tiloihin tyylikkäästi.

Suositushinta: 600,00 EUR

Seinäteline: 75,00 EUR.

B&W Zeppelin Mini

Tunnettu ja lukuisia palkintoja sekä kunniamainintoja saavuttanut Zeppelin määritteli uudelleen, mitä iPod-kaiuttimilta voidaan odottaa. Zeppelin-perheen uudempi jäsen Zeppelin Mini sisältää kaikki ominaisuudet, jotka Zeppelinissä ihastuttivat. Edistynyt musiikkiteknologia, elegantti design ja älykäs liitettävyys ovat nyt saatavilla aiempaa kompaktimmassa koossa. Linjakas ja pienikokoinen Zeppelin Mini istuu täydellisesti esimerkiksi työ- tai yöpöydälle. Design-filosofian ydinajatus on, että kaiutintelakan äänen ei tarvitse olla heikko, vaikka tilaa olisikin rajoitetusti.

Suositushinta: 399,00 EUR.

Lisätietoa Bower & Wilkinsistä oheiselta faktasivulta. Lisää kuvia tuotteista  ladattavissa B&W:n verkkosivuilta osoitteesta: http://www.bwgroup.com/?cpflgs=1110

Lisätietoa tuotteista:

Taisto Hulanmäki, B&W Group Finland Oy, p. 040 766 1000, sähköposti: thulanmaki@bwgroup.fi

Tuotekuvat ja lehdistömateriaalit:

Tiina Malinen, Star Public Relations, p. 09 622 4004, sähköposti: tiina.malinen@starpr.fi

Maailman edistyksellisimpien kotiteattereiden ja hifi-kaiuttiminen luoja Bowers & Wilkins on yksi maailman arvostetuimmista kaiutinvalmistajista. Yritys on innovatiivisuudellaan toiminut alan suunnannäyttäjänä jo yli 40 vuoden ajan. Valikoimista löytyy B&W:n lisäksi muita maailman huippumerkkejä kuten muun muassa Marantz, Sonos, Geneva ja Tivoli Audio.