Extra Delight – sallittu nautinto

Extra Delight on kevään herkullinen suklaauutuus, josta saa nauttia hyvällä omallatunnolla. Extra Delight –karamellit ovat maistuvalla tummalla suklaalla täytettyjä sokerittomia herkkupaloja. Extra Delight –karamellit sopivat niille, jotka haluavat suoda itselleen pienen herkutteluhetken arjen keskellä.

Pitkän talven taittuessa hiljalleen kevääksi on jälleen sallittua palkita itsensä pienillä asioilla. Wrigley lanseeraa Extra Delight –karamellin, jonka tarkoitus on tarjota kuluttajien arkeen pientä lisäarvoa. Kun makeinen on vieläpä täysin sokeriton, voidaan sitä pitää yhtä lailla herkullisena kuin hyödyllisenäkin.

Kaksi Delight-makua
Extra Delight –karamellia saa kahdessa klassisessa makuvaihtoehdossa Mint & Chocolate sekä Caramel & Chocolate. Sokeriton koostumus tekee Extra Delightista terveellisen vaihtoehdon myös hampaille. Herkullinen 53-prosenttisesta tummasta suklaasta valmistettu sokeriton täyte antaa makeiselle hienostuneen maun.

- Tuntuu hienolta, että voimme tarjota kuluttajillemme Extra Delight –karamellin myötä jotain aivan uutta. Olen vakuuttunut, että he eivät tule pettymän tuotteeseen. Kukapa ei olisi odottanut karamellia, joka maistuu hyvälle, mutta sen syömisestä ei tule huonoa omaatuntoa, toteaa Wrigley Skandinavian markkinointijohtaja Mikael Nordmark.

Hyvä maku ja hyvää hampaille
Extra Delight on täysin sokeriton, ja muiden Extra –tuotteiden tapaan myös Extra Delight auttaa pitämään hampaat raikkaina sekä vahvoina. Karamelli on tarkoitettu nautittavaksi ruoan jälkeen – se auttaa neutralisoimaan suun pH-arvon ja on samalla erittäin hyvänmakuinen.

Taskukokoinen Delight
Herkkua on helppo pitää aina mukana. Extra Delight –karamellit on pakattu kätevään rasiaan, joka mahtuu helposti käsilaukkuun tai takataskuun. Jokaisessa pakkauksessa on 12 herkullista karamellia. Ohjevähittäishinta on 1,20, ja tuotteet löytyvät vähittäiskaupasta viikolla viisi.

Lyhyesti Wrigleystä
Wrigleyn perusti vuonna 1891 William Wrigley Jr. Tänä päivänä yrityksen johdossa on neljäs sukupolvi Wrigleyjä. Yritys on maailman suurin purukumivalmistaja sekä yksi johtavista konvehtien tuottajista. Tuotemerkkeihin kuuluvat muun muassa Extra, Extra Drops, Juicy Fruit ja Hubba Bubba. Wrigleyn toimitepisteitä on 150 maassa ja tehtaita yhteensä 19 ympäri maailman. Pääkonttori sijaitsee Chicagossa.