Gustavsbergin uutuusmallisto piristää retroväreillään

Gustavsberg tuo markkinoille uuden Logic-kylpyhuonekalustesarjan neljässä eri värissä: oranssina (crazy orange), petrolinsinisenä (moody blue), mustana (sinful black) ja valkoisena (perfect white). Logic edustaa kylpyhuoneen järkeviä ratkaisuja, joissa kylpyhuoneen sisustusta voi muuttaa oman persoonallisuuden ja tyylin mukaan.

Sisustuksessa on tällä hetkellä käynnissä retroaalto sekä värien että muotokielen puolesta. Kylpyhuoneen pääsisustusvärit ovat pitkään olleet valkoinen ja musta, mutta niitä elävöitetään nyt aksenttiväreillä ja väriroiskeilla, jotka näkyvät ennen kaikkea kylpyhuoneen pienissä sisustuselementeissä. Gustavsberg ottaa askeleen eteenpäin yhdessä muotoilija Jon Eliasonin kanssa uudella kylpyhuonemallistollaan. Mallistosta löytyy tuotteita mustana, oranssina, petrolinsinisenä ja valkoisena. Uutuusmallisto sisältää hanoja, kylpyhuonekalusteita ja kylpyammepaneeleja, joita voi vaihdella helposti muuttaakseen kylpyhuoneen ilmettä.

Sain inspiraation mallistoon lukiessani Darwinin matkakertomuksia. Darwin matkusti saarelta toiselle ja löysi samoja lintulajeja joka puolelta, mutta eri väreissä. Linnut olivat sopeutuneet ja mukautuneet luontoon ja kuhunkin saareen samalla tavalla kuin Gustvasbergin asiakkaat voivat sopeutua omien mieltymystensä ja lempiväriensä mukaiseen kylpyhuoneeseen. Juuri tätä tarjoaa uutuusmallisto Logic, kertoo malliston suunnittelija Jon Eliason.

Antibakteerisia, ”itseään hoitavia” ja luontoystävällisiä hanoja

Uutuusmallistoon kuuluu älykkäitä toimintoja sisältäviä hanoja sekä keittiöön että kylpyhuoneeseen.

Hanojen lakattu pinta on antibakteerinen ja se estää näin virusten, bakteerien ja sienien leviämistä. Kun hanan pehmeä muovimateriaali pääsee kosketuksiin lämpimän veden kanssa, siitä tulee ”itseään hoitava” ja pienet pintanaarmut häviävät muutaman tunnin sisällä. Tämä pidentää hanan ikää ja käytettävyyttä. Logic-malliston veden sekoittimet säästävät vettä ja energiaa, kuitenkin käyttäjän omilla ehdoilla.

Kokonaisuudessaan Logic-mallisto koostuu kylpyhuone- ja keittiöhanoista ja -sekoittimista, allaskaapeista, sivukaapeista, seinäkaapeista, korkeista kaapeista, WC-istuimista ja kylpyammepaneeleista.

Tuote-esimerkkejä:                      Hinta (noin):

Suihkun hana/sekoitin                   290 €

Keittiön hana/sekoitin                    326 €

Allaskaappi                                    480 €

Seinäkaappi                                  245 €

Kylpyammepaneeli 1600 cm        500 €

Lisätietoja ja kuvia:
Kristina Hellner, PR & Communications Manager, Villeroy & Boch Gustavsberg AB, P.: +46-76-135 83 62, Sähköposti: kristina.hellner@gustavsberg.com ja Henni Heiskanen, Star PR Group, P.: 09-622 4004, Sähköposti: henni.heiskanen@starpgroup.com

Kuvia ladattavissa Villeroy & Bochin kuvapankissa osoitteessa: http://gberg.citat.se/marketstore/.

Villeroy & Boch Gustavsberg AB on Skandinavian johtava kylpyhuonetuotteiden valmistaja. Konserniin kuuluvat merkit Gustavsberg ja Villeroy & Boch. Tuotemerkit keskittyvät kylpyhuoneen kaikenlaisiin kalusteisiin kuten WC-pönttöihin, pesualtaisiin, hanoihin, kylpyhuonekalusteisiin, kylpyammeisiin ja ”wellness”-kylpyammeisiin. Gustavsbergillä on tällä hetkellä noin 450 työntekijää ja sen liikevaihto on 1 miljardi kruunua. Villeroy & Boch Gustavsberg AB on saksalaisen Villeroy & Boch AG:n tytäryhtiö ja se on yksi Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Gustavsbergillä on pitkä historia – posliinituotanto alkoi jo vuonna 1825. Yrityksen hana- ja WC-mallit valmistetaan Ruotsissa. Yrityksen taustalla oleva filosofia korostaa korkeaa laatua, muotoilua ja ajattomia sekä innovatiivisia ratkaisuja. Yritys panostaa vahvasti vedensäästöön ja miljöötyöhön. Lisätietoa: www.gustavsberg.se