Hästens Best Bed

Kokemus parhaasta sängystä tai hyvästä unesta on aina yksilöllinen. Tärkeimmät kriteerit sängyn valinnassa ovat useimmiten mukavuus ja laatu. Korkeat laatuvaatimukset, käsityöperinne ja materiaalien luonnonmukaisuus tekevät Hästens-sängyistä kategoriassaan maailman parhaita.

Hästens-sängyt valmistetaan edelleen käsityönä Ruotsissa. Ne ovat korkeinta laatua ja tarjoavat nukkujalle täydellistä mukavuutta. Sängyn valinta on pitkä prosessi, johon vaikuttaa yksilöllinen kokemus mukavuuden tunteesta.

– Olemme Pohjoismaiden vanhin laatusänkyjen valmistaja. Lähes 160-vuoden ajan olemme kehittäneet sänkyjemme laatua ja mukavuutta. Tutkimus- ja tuotekehitysprojektimme keskittyvät siihen, miten voisimme tehdä asiat vielä paremmin. Laadunvalvonnassa emme tee kompromisseja, vaan tuotteiden materiaali ja rakenne ovat jokaisessa sängyssä huippuluokkaa, kertoo Hästensin toimitusjohtaja Jan Ryde.

Käsityönä tehty – parhaan tuloksen takaamiseksi

Sänkymestareiden monen tunnin taidokas ja tinkimätön käsityö toistuu Köpingissä, Ruotsissa, päivittäin. Uusia ja edellistä parempia sänkymalleja valmistetaan suurella sydämellä. Tuloksena ahkerasta työskentelystä valmistuu tuotteita, joiden laatu ja mukavuus ovat omaa luokkaansa. Käsityönä tehty, täysin luonnonmukainen sänky takaa parhaan mahdollisen unen ja sen myötä hyvän elämänlaadun. Kaikille Hästens-sängyille on myönnetty Joutsenmerkki.

Luonnonmateriaalit – kaikkein laadukkainta

Hästens on käyttänyt sänkyihinsä vain parhaimpia luonnonmateriaaleja jo aivan alusta alkaen, huomioiden näin sekä kuluttajan tarpeet että ympäristövaatimukset. Tämä periaate on edelleen voimassa tänäkin päivänä, jolloin sängyt koostuvat tarkan laatuseulan läpikäyneestä pellavasta, villasta, puuvillasta sekä vahvasta ja kestävästä mäntypuusta.

Hästens-sängyt – parhaan unen takuu

Hästens-sänky on käyttäjälleen sijoitus mukavuuteen ja hyvinvointiin. Pohjoismaiden vanhimpana sänkyvalmistajana Hästensillä on vankka kokemus alaltaan. Hästens pystyy näin tarjoamaan yksilöllisesti räätälöityjä sänkyjä erilaisten kuluttajien mieltymysten, toiveiden sekä budjettimahdollisuuksien mukaisesti.

Tänä vuonna Hästens on lanseerannut neljä uutta sänkymallia, jotta tarjonta vastaisi entistä paremmin kysyntää. Mannermaista Luxuria-mallia on muun muassa päivitetty entistä paremmilla materiaalivalinnoilla. Luodakseen sängylle enemmän ylellisyydentunnetta patjan yläpuolelle brodeerataan sängyn nimi sekä kiinteysaste.

Asiantuntemusta yksilöllisen sängyn valintaan tarjoavat Hästens-liikkeet ympäri Suomen.

Hintaesimerkki: Hästens Luxuria, 180x200cm, sis. sijauspatjan sekä jalat, 7 600 EUR

Lisätietoa tuotteista

Matti Jokitalo, Hästens AB, p. 040 900 3469, s-posti: matti.jokitalo@hastens.se

Lehdistömateriaali ja kuvat