Hästens esittelee kesän suosikkituotteet

Hästens lanseeraa kesäksi uudelleen viime vuonna hittituotteeksi nousseen riippumattonsa. Tämän lisäksi Hästens tuo uudelleen toisen suosikkituotteensa, klassisen siniruudullisen pyyhkeen. Sekä riippumatto että pyyhe on valmistettu 100-prosenttisesta puuvillasta ja ne edustavat Hästensin korkeaa laatua.

Hästens on vuodesta 1852 suunnitellut tuotteita rentoutumiseen ja laadukkaaseen uneen. Rentoutuminen kuuluu tärkeänä osana kesään ja näin sänkyvalmistaja lanseeraa kesäksi riippumaton. Riippumatossa käytetään Hästensin klassista siniruudullista kuosia ja sitä on saatavilla ainoastaan rajoitettu erä. Riippumatto on valmistettu lujasta ja laadukkaasta materiaalista parhaan lepohetken takaamiseksi.

Hyvin nukuttua yötä seuraa ihana päivä, kun Hästensin riippumatto lupaa rentouttavia hemmotteluhetkiä myös ulkona taivasalla. Tuote on helppo ripustaa, kätevä kuljettaa mukana ja takaa miellyttävän elämyksen niin mielelle kuin kehollekin. Riippumatto sopii mainiosti esimerkiksi mökille tai muihin lomanviettopaikkoihin.

Sänkyjen ja riippumattojen lisäksi Hästensillä on laaja valikoima muita tuotteita. Kesän ikimuistoisiin lomahetkiin sopii mainiosti myös Hästensin siniruudullinen pyyhe. Muhkea froteepyyhe on valmistettu laadukkaasta ja kestävästä puuvillasta. Pyyhe tulee kätevään käyttöön kesän rantaretkille tai virkistävän uintiretken jälkeen mökin laiturille.

Suositushinta:

Hästens riippumatto, 210x140 cm, 194 EUR

Hästens pyyhe, 100x150 cm, 74 EUR

Lisätietoa tuotteista

Matti Jokitalo, Hästens AB, p. 040 900 3469, s-posti: matti.jokitalo@hastens.se

Lehdistömateriaali ja kuvat

Fanny Pihlström, Star PR Group, p. 09 622 4004, s-posti: fanny.pihlstrom@starprgroup.com

Hästensin riippumattoja myyvät Hästens Store Helsinki, Huonekaluliike Vepsäläinen ja jälleenmyyjät kautta maan. Myynnissä rajoitettu erä.