Hästens esittelee uuden sukupolven sängyt

Hästensin sängyt ovat huolellisen tuotekehityksen ansiosta vuosi vuodelta parempia. Hästens on palannut tuotantoprosessissa juurilleen, minkä ansiosta nyt esiteltävä vuoden 2010 sänkymallisto on entistä hienostuneempi. Perinteinen käsityöosaaminen ja luonnonmateriaalien käyttö ovat nyt jopa keskeisempi osa Hästensin tuotekehitystä. Hästensin eksklusiiviset sängyt ovat käsityötä, ja niiden
erikoisominaisuuksiin kuuluvat patentoidut jousitusjärjestelmät sekä hienojakoiset jouhi- ja
puuvillakerrokset. Hästensin uudet sängyt ovat myös saatavilla 21:ssä eri värivaihtoehdossa, jotta jokainen löytäisi valikoimasta makunsa mukaisen vuoteen.

Hästensin sänkymallisto jakautuu kolmeen kategoriaan: runkosängyt, mannermaiset sängyt sekä säädettävät sängyt. Kaikki kategoriat on päivitetty viimeksi vuoden 2010 alkupuolella. Näin ollen jokainen malli ainutlaatuisine ominaisuuksineen täyttää korkeat laatu- sekä mukavuusvaatimukset.

- Hästensillä pyrimme alati kehittämään sänkyjämme. Tavoitteemme on tarjota parasta laatua ja
mukavuutta. Tekemämme muutokset eivät aina näy päälle päin, mutta sen sijaan ne tuntuvat laadussa.

Tämän vuoden malliston sängyillä on ainutlaatuisia ominaisuuksia ja niissä yhdistyvät luonnon
materiaalit sekä luotettava käsityö, Hästensin markkinointipäällikkö Hannu Rantala sanoo.
Päivitetyt sängyt kaikissa kolmessa kategoriassa Hästensin mannermaisissa sängyissä on kiinnitetty erityisesti huomiota yksityiskohtiin ja nämä ovatkin malliston ylellisimpiä vuoteita. Uutta tässä sänkykategoriassa ovat Hästens 2000T II:n sekä Hästens Excelsior II:n päivitetyt versiot sekä täysin uusi Hästens Luxuria. Tämän lisäksi Hästens lanseeraa uuden ylellisen petauspatjan – Hästens BJX Luxuryn. Vanhoihin mannermaisiin sänkyihin verrattuna päivitetyissä malleissa
(2000T II ja Excelsior II) jouhet on jaoteltu entistä useampiin ja ohuempiin kerroksiin, jotka on yhdistetty puuvillalla ja villalla. Tästä johtuen sängyt ovat entistä mukautuvampia ja pehmeämpiä.

Hästensin runkosänkymallisto on myös päivitetty. Sänkyjen Deltabonell-jousisto on nyt entistä jäntevämpi ja vakaampi. Sänkyjen pehmeä pinta yhdistettynä mukautuviin pussijousituksiin takaa nukkujalle miellyttävät unet.

Hästensin säädettäviä monitoimisänkyjä (Hästens Citation II, Hästens Experior ja Hästens Comfortable II) on myös paranneltu ja päivitetty. Lisätietoa kaikista malleista liitteenä olevalla faktasivulla.

Hästens – enemmän kuin vain sinisiä ruutuja
Hästens on tunnettu siniruudullisesta kuosistaan. Harva kuitenkaan tietää, että Hästensin sänkyjä saa 21:ssä eri värivaihtoehdossa. Kaikki Hästens-vuoteet ovat tilaustuotteita, minkä ansiosta sängyn saa aina juuri oman maun mukaisesti räätälöitynä. Hästensin ruudullinen kuosi löytyy muun muassa limenvihreänä, punaisena, vaaleansinisenä tai harmaana. Tämän lisäksi vaihtoehtoina ovat myös yksiväriset kankaat esimerkiksi mustana, sinisenä tai valkoisena.

Lisätietoa sängyistä ja värivaihtoehdoista löytyy osoitteessa www.hastens.com

Lisätietoa tuotteista
Hannu Rantala, Hästens AB, p. 040 900 3466, s-posti: hannu.rantala@hastens.se

Lehdistömateriaali ja tuotekuvat