Kellogg’s® mukana Roosa nauha -kampanjassa

Kellogg’s® ALL-BRAN REGULAR® –hiutaleiden kuidut auttavat vatsaa toimimaan, mutta nyt tarvitaan myös toisenlaista toimintaa. Kellogg’s toimii rintasyöpää vastaan yhdessä Syöpäsäätiön Roosa nauha –kampanjan kanssa lahjoittaen jokaisesta myydystä Kellogg’s ALL-BRAN REGULAR Roosa nauha edition –pakkauksesta 20 senttiä Roosa nauha –kampanjalle.

Kellogg’s kerää yhdessä Syöpäsäätiön Roosa nauha –kampanjan kanssa varoja syövänvastaiseen työhön. Erityisesti kampanjaa varten tuotettuja Kellogg’s ALL-BRAN REGULAR Roosa nauha –pakkauksia tulee myyntiin 50 000 kappaletta. Kellogg’s lahjoittaa yhteensä 10 000 euroa kotimaiselle rintasyöpätutkimukselle. - Kellogg’s ALL-BRAN REGULARin kaikki kuidut saavat vatsasi toimimaan, ja nyt on meidän vuoromme toimia yhdessä Syöpäsäätiön kanssa rintasyöpää vastaan. Olemme iloisia ja ylpeitä siitä, että voimme olla mukana työskentelemässä näin tärkeän asian hyväksi, kertoo Steen Koch, Kellogg’sin Pohjoismaiden markkinointijohtaja. Kampanja Kellogg’s on mukana vuodesta 2003 järjestetyssä Roosa nauha –kampanjassa Suomessa nyt ensimmäistä kertaa. Yhteistyökumppaneiden määrä, kampanjan tunnettuus ja tuotto ovat kasvaneet vuosi vuodelta. Vuonna 2008 tuotto ylitti puoli miljoonaa euroa. Lokakuun ensimmäisenä päivänä käynnistyy järjestyksessään seitsemäs Roosa nauha -kampanja. Kampanjaa varten on suunniteltu Kellogg’s ALL-BRAN REGULAR 500 g -pakkaus, jonka suositushinta on 3,10 – 3,70 EUR. Tuote on myynnissä lokakuun ajan. Kellogg’s ja ALL-BRAN lyhyesti Vuonna 1906 perustetun Kellogg’sin tuotteet esiteltiin Pohjoismaissa jo 1920-luvulla, tänä päivänä se on maailman johtava murovalmistaja. Jo vuonna 1916 lanseerattu runsaskuituinen Kellogg’s ALL-BRAN REGULAR sisältää 15 prosenttia kuitua. ALL-BRAN REGULAR on suuria rapeita täysjyvähiutaleita ja leseitä, joiden kuidut auttavat vatsaa toimimaan. www.kelloggs.fi Syöpäjärjestö ja Roosa Nauha –kampanja lyhyesti Roosa nauha on Syöpäsäätiön kampanja, joka kerää lokakuussa varoja rintasyöpätutkimukseen ja asiantuntevaan neuvontaan. Kampanjan tuotolla tuetaan kotimaista korkeatasoista rintasyöpätutkimusta, joka on sairauden ehkäisyn, hoitojen kehittämisen ja potilaiden kuntoutumisen perusta. Osa kampanjan tuotosta kohdennetaan Syöpäsäätiön valtakunnallisen neuvontapalvelun ylläpitoon. Rintasyöpä on naisten yleisin syöpä Suomessa, lähes 4200 naista sairastuu siihen vuosittain. Roosa nauha -kampanja järjestetään Suomessa seitsemättä kertaa. Lisätietoa kampanjasta: www.roosanauha.fi. Lisätietoja Steen Koch, Nordisk Kellogg’s AB, s-posti: steen.koch@kellogg.com, p. +45 43 28 10 00 Kuvat ja tuotenäytteet Tiina Malinen, Star Public Relations, s-posti: tiina.malinen@starpr.fi, p. 044 535 7481