Kiira Korpi tähdittää uutta PUMA Complete Running -mallistoa

Täysin uudistuneen PUMA-juoksumalliston kasvoksi on valittu valovoimainen taitoluistelija Kiira Korpi. Ensi kauteen valmistautuva Korpi kertoo käyttävänsä PUMAn asusteita mielellään sekä harjoitellessaan että vapaa-ajallaan.

PUMAn juoksujalkineiden uudistukset ovat sekä teknisiä että visuaalisia. Muun muassa jalkineiden lesti on täysin uudistettu. OrthoLite-pohjallisen kantakupissa on muotoileva sisäpinta, kengän kaariholvissa jalkaa tukee uusi ArchTech-tuki ja askeleen iskua vaimentaa uusi Duocell-kantapäävaimennus. Juoksumalliston suosituimmat mallit ovat Ventis ja Vectana, jotka sopivat väreiltään täydellisesti yhteen tekstiilimalliston kanssa. Myös Kiira Korpi kehuu malliston mukavuutta ja suorituskykyä. - PUMAn vaatteet ovat toimineet treeneissä loistavasti! Lenkkarit ovat kehittyneet entisestään, ja tekniset materiaalit vaatteissa ovat laadukkaita ja miellyttäviä päällä. Kulunut kauteni oli hieno ja vaiherikas. Sairastelujen täyttämän viime kauden jälkeen onnistuin nousemaan takaisin maailman huipun tuntumaan! Tärkein ja ainutlaatuisin tapahtuma oli tietenkin Vancouverin olympialaiset, jossa luistelin ennätyshyvän vapaaohjelman nousten sijalle 11. Mutta ensi kaudellekin jäi vielä paljon "hampaankoloon", ja tästä alkaakin tiukka harjoittelu, jotta tulokset paranisivat entisestään. Suunnitelmissani on kesän aikana uudistaa molemmat ohjelmat uuden koreografin johdolla. Tiedossa on siis paljon hikistä puurtamista jäähallilla ja lenkkipolulla, Kiira Korpi kertoo. Velosis: Huippuominaisuuksilla varustettu neutraali yleiskenkä harraste- ja aktiivijuoksijalle. Kenkä soveltuu normaalisti askeltavalle sekä alipronatoivalle. Täysvaimennettu ja rullaava kenkä, jossa yhdistyvät tukevuus ja pehmeys. Velosis tarjoaa luonnollisen tuntuman alustaan sekä erinomaisen istuvuuden. Suositushinta: 145 € Ventis: On uusi neutraali juoksukenkä harrastajalle ja aktiivijuoksijalle, joka arvostaa kengässä keveyttä ja juoksemisen helppoutta. Suositushinta: 130 € Naisten juoksutekstiilien värimaailma on keväisen raikas. Intensiivinen vihreä väri yhdistettynä mustaan tekee asusta tyylikkään niin lenkkipoluille kuin vapaa-ajallekin. Koko PUMAn performance-mallisto on suunniteltu designiltaan eri liikuntalajeihin sopivaksi sekä myös päivittäiseen arkikäyttöön. Tulevan kevään tyylikästä juoksumallistoa voi hyödyntää myös sisäliikuntalajeissa kuten aerobickissa. Tekninen U.S.P. -materiaali takaa, että iho pysyy kuivana ja miellyttävän tuntuisena koko harjoittelun ajan. Naisten mallistoon kuuluu jälleen myös juoksuhame, jonka PUMA toi markkinoille ensimmäisen kerran vuonna 2007. Naiset ovat hiljalleen löytäneet hameen edut juoksuasusteena. Hame tuo totuttuun liikunta-asuun myös täysin uuden ilmeen. PUMA Complete Running -mallisto on saatavilla hyvin varustelluista urheiluliikkeistä kautta maan. Lisätiedot: Sanna Hautala, Marketing Manager, PUMA Finland Oy +358 20 1985345, sanna.hautala@puma.com PUMA PUMA is one of the world’s leading sportlifestyle companies that designs and develops footwear, apparel and accessories. It is committed to working in ways that contribute to the world by supporting Creativity, SAFE Sustainability and Peace, and by staying true to the values of being Fair, Honest, Positive and Creative in decisions made and actions taken. PUMA starts in Sport and ends in Fashion. Its Sport Performance and Lifestyle labels include categories such as Football, Running, Motorsports, Golf and Sailing. The Black label features collaborations with renowned designers such as Alexander McQueen, Yasuhiro Mihara and Sergio Rossi. The PUMA Group owns the brands PUMA, Tretorn and Hussein Chalayan. The company, which was founded in 1948, distributes its products in more than 120 countries, employs more than 9,000 people worldwide and has headquarters in Herzogenaurach/Germany, Boston, London and Hong Kong. For more information, please visit www.puma.com.