Klik vain ja tuoreus säilyy pidempään - Philadelphia lanseeraa uuden näppärän ja tyylikkään pakkauksen

Philadelphia on tuorejuustoista ”se alkuperäinen” ja monille kuluttajille itsestään selvä valinta. Nyt Philadelphia saa uuden kätevän pakkauksen, joka kannen sulkumekanisminsa ansiosta säilyttää tuotteen tuoreena pidempään.

Philadelphia on maailman myydyin tuorejuusto, jonka laajasta valikoimasta löytyy tuote jokaiseen makuun. Uudessa käytännöllisessä pakkauksessa kansi suojaa tuotetta muilta jääkaapin tuoksuilta aiempaa paremmin. Pakkaus myös säilyttää tuotteen kosteuden jopa 67 prosenttia paremmin, minkä ansiosta tuorejuuston koostumus säilyy pidempään parempana.

− Vaatimuksemme ovat korkeat sekä sisältöä että pakkausta koskien. Olemmekin hyvin ylpeitä uudesta pakkauksesta, joka on aiempaa käytännöllisempi sekä pitää juuston tuoreena pidempään. Olemme varmoja, että uutuus herättää kuluttajien kiinnostuksen, ja että he tulevat ilahtumaan korkeasta laadusta, sanoo Mikko Laukkanen, asiakasmarkkinointipäällikkö Kraft Foodsilta.

Runsas tarjonta
Philadelphian valikoima on kasvanut vuoden 2008 aikana kolmella uutuusmaulla, joista viimeisin on syksyllä lanseerattu sesonkimaku Philadelphia Herkkutatti. Valkosipuli & Yrtit on Suomen myydyin Philadelphia-maku. Philadelphia-tuotteet valmistetaan luonnollisista raaka-aineista, eivätkä ne sisällä säilöntäaineita.

− Tuorejuusto sopii erinomaisesti niin leivänpäälliseksi kuin ruuanlaittoonkin, minkä ansiosta
Philadelphian laajaa makuvalikoimaa myös arvostetaan. Tuorejuuston ystävien iloksi lanseeraamme tulevaisuudessakin uusia makuja vuosittain. Näin jokainen voi löytää oman suosikkinsa valikoimasta, Mikko Laukkanen jatkaa.

Valikoima Suomessa
Philadelphia-juustojen valikoima myydään 200 gramman rasioissa. Maustamatonta Philadelphia-juustoa on saatavana erilaisilla rasvapitoisuuksilla. Maustettujen Philadelphia kevyttuotteiden valikoima Suomessa sisältää seuraavat maut: Ruohosipuli Light 12%, Oliivi Light 12%, Valkosipuli & Yrtit Light 12% sekä Paprika & Sipuli Light 11%. Lisäksi sesonkimakuna Herkkutatti Light 11 %.

Kaikki pakkaukset saavat uuden ulkoasun. Tuotteet tulevat myyntiin tammikuussa viikolla viisi. Arvioitu kuluttajahinta 1,99-2,29 €.

Kuvapankki: http://www.kraft.kuvapankki.com.
Käyttäjätunnus: Lehdisto
Salasana: Lehdisto456

Yhteyshenkilö: Mikko Laukkanen Yhteyshenkilö: Taneli Balde
Customer marketing manager Star Public Relations
Puh. 09 613 24253 Puh: 040 822 1931
Gsm. 040 566 6688 e-mail: taneli.balde@starpr.fi
e-mail: mlaukkanen@krafteurope.com

Kraft Foods (NYSE:KFT) on yksi maailman suurimmista elintarvikeyrityksistä. Sen vuotuinen liikevaihto on yli 40 miljardia dollaria ja sillä on maailmanlaajuisesti yli 100.000 työntekijää ja 180 tuotantoyksikköä. Kraft Foods on tarjonnut kuluttajille hyvänmakuisia ja eri elämäntyyliin sopivia tuotteita yli sadan vuoden ajan. Tänä päivänä se kehittää näitä tunnettuja tuotteitaan, joiden kanssa kuluttajat ovat eläneet vuosikaudet, tavaramerkeiksi joita ilman he eivät voi elää. Kraftin valikoimaan kuuluu vahvoja tuotemerkkejä yli 150 maassa. Kraft on erillisenä yrityksenä Dow Jones Sustainability Indexin ja Ethibel Sustainability Indexin jäsen.

Kraft Foodsilla on Pohjoismaissa noin 1700 työntekijää. Olemme Pohjoismaissa markkinajohtajia suklaassa, kahvissa, tuorejuustossa ja suklaajuomissa. Vahvoja tuotemerkkejämme ovat muun muassa Freia, Marabou, Daim, Twist, Japp, Gevalia, Philadelphia, O’boy ja LU.

Suomessa toimipisteemme sijaitsee Helsingissä.
Lisää tietoa löydät kotisivuiltamme: www.kraftfoodsnordic.com
Kraft Foods Finland, Konalantie 47 B, 00390 Helsinki
Puh. +358 9 6132 4205. Fax. +358 9 6132 4300