Luonnollinen hiustyyli TRESemmén uusilla Naturals-tuotteilla

Luonnollisuus hiustenhoitotuotteissa on monille tärkeää, mutta kampaamojen hintalaput mietityttävät usein kuluttajia. Enää ei tarvitse tehdä kompromisseja laadun tai hinnan suhteen. TRESemmé lanseeraa uuden Naturals-sarjan, jossa yhdistyy sekä TRESemmén laatu että entistä luonnollisemmat ainesosat.

Latteat, hauraat ja elottomat hiukset ovat monille tuttu ongelma. TRESemmén Naturals-sarjan tuotteet tuovat uutta elinvoimaa hiuksiin. Naturals shampoo ja hoitoaine eivät sisällä lainkaan parabeeneja tai silikonia, ja vain pieniä pitoisuuksia sulfaatteja. Naturals-tuotteet sisältävät puolestaan useita luonnollisia ainesosia, jotka antavat hiuksille joustoa ja elinvoimaa sekä tekevät niistä vahvemmat ja terveemmät. TRESemmén Naturals-tuotteiden avulla hiuksista tulee jopa 10 kertaa* vahvemmat heti ensimmäisen pesun jälkeen. USDA-sertifioitujen luonnonmukaisten ja väriaineettomien ainesosien** ansiosta sekä hiukset että luonto kiittävät.

TRESemmé NATURALS WEIGTHLESS VOLUMISING muotovaahdon sertifioidut** appelsiinin ja Aloe Veran ekologiset uutteet antavat hiuksille luonnollista ja pitkäaikaista volyymia, ja tuovat näin myös kestävyyttä kampaukseen. Hiukset tuntuvat pehmeiltä ja näyttävät elinvoimaisilta myös kosteassa säässä. NATURALS-muotovaahto on luonnollinen vaihtoehto sen sertifioitujen ja ekologisten uutteiden sekä kasviöljyjen* ansiosta. Tuote ei sisällä lainkaan parabeeneja.

NATURALS NON-AEROSOL suihkelakan sertifioidut** appelsiinin ja Aloe Veran ekologiset uutteet antavat hiuksille luonnollisen ja sädehtivän kiillon. Extra Strong Hold -suihkeen koostumus auttaa säilyttämään kampauksen koko päivän ajan, mutta se on myös helppo kammata pois. Lisäksi suihkeessa on kosteussuoja. Nopeasti kuivuvan tuotteen ammattitasoinen koostumus ja laatu on hellävarainen sekä hiuksille että luonnolle. Uusi NATURALS-suihkelakka on aerosoliton sekä parabeenitön.

* Hiuksista tulee 10 kertaa vahvemmat heti ensimmäisen pesun jälkeen. Laboratoriotesti TRESemmé shampoolla ja hoitoaineella vrt. ei-hoitava shampoo.
** USDA-sertifioitu
(The United States Department of Agriculture). Kaikki Naturals-tuotteet sisältävät luonnollisia kasviuutteita.

TRESemmé Naturals-tuotteet tulevat myyntiin elokuussa 2011. Suositushinta tuotteille on 8,90 euroa.

Lisätietoa, kuvat sekä tuotenäytteet:

Henni Heiskanen, Star PR Group, p. 09 622 4004, sähköposti: henni.heiskanen@starprgroup.com