Pehmeät joululahjavinkit Hästensiltä

Jouluvalmistelujen aika on pian taas ovella ja näin myös lahjojenhankinta läheisille on kohta ajankohtaista. Joulunaikaan Hästensin mallistojen keskiöön nousevat lisävarusteet. Kattavasta valikoimasta löytyy jokaiselle jotakin. Tuotevalikoima sisältää kaikkea kätevästä kokoontaitettavasta retkityynystä pyjamoihin perheen pienimmille. Hästensin suositut sekä korkealaatuiset oheistuotteet ovat myös käytännöllisiä, ja lahjaideoita löytyy eri hintaluokista.

Laatua petaukseen

Hästensin liinavaatevalikoima on kuin tehty laadukkaita materiaaleja ja kankaita arvostavalle sisustajalle. Tyynyliinoja sekä lakanoita saa eri värivaihtoehdoissa ja ne ovat vapaasti yhdisteltävissä toisiinsa. Kuosivaihtoehtoja on Hästensin perinteisen siniruudullisen lisäksi muitakin raikkaita väri- sekä kuvioyhdistelmiä.

Hygieeninen ja näppärä reissukaveri

Hästensin retkityyny kulkee kätevästi mukana kaikkialle. Tämän kokoontaitettavan tyynyn saa helposti pakattua mukaan vaikka lomamatkalle. Hästensin retkityynyn kanssa matkustaminen on huomattavasti ylellisempää ja hygieenisempää kuin oman untuvatyynyn mukana kuljettaminen. Sen avulla saa laadukkaat unet myös kodin ulkopuolella.

Enemmän kuin tavallinen tyyny

Hästensin anatomisen tyynyn valmistuksessa on kiinnitetty erityisesti huomiota laatuun, ulkonäköön sekä naprapaattisiin ominaisuuksiin. Hästensin tyyny näyttää päältäpäin tavalliselta, mutta mukautuu tehokkaasti erilaisiin tarpeisiin. Tyyny sisältää kuormitusta keventävän sylinterin, joka on saatavilla eri kiinteysasteissa. Tämän ansiosta se sopii erilaisille nukkujille.

Jalat lämpimiksi Hästensin untuvatossuilla

Hästensin puuvillaiset untuvatossut on täytetty valkoisella untuvalla sekä höyhenillä ja reunustettu siniruudullisella nauhalla. Nämä yhden koon tossut ovat oiva valinta paleleville talvijaloille.

Hyviä unia ruudullisessa pyjamassa

Hästensin valko- tai siniruudulliset puuvillaiset lastenpyjamat sopivat täydellisesti mukaviin satuhetkiin. Pyjaman koot: 80-150cm.

Lasten aamutakki

Hästensin pehmeä ja mukava lastenaamutakki on valmistettu puuvillafroteesta. Aamutakki on väriltään valkoinen ja reunoja koristaa Hästensin perinteinen siniruudullinen väritys. Tämä yhden koon vaate sopii hyvin päivän kotoisiin oleskeluhetkiin.

Hästensin oma pehmolelu

Pikku Toto on Hästensin oma pehmohevonen. Tämä halattava hevonen ruudullisessa yömyssyssään on hauska ja suosittu joululahja perheen pienimmille.

Lisätietoa tuotteista

Hannu Rantala, Hästens AB, p. 040 900 3466, s-posti: hannu.rantala@hastens.se

Lehdistömateriaali ja kuvat

Elina Lehtola, Star Public Relations, p. 09 622 4004, s-posti: elina.lehtola@starpr.fi