PUMA® GOLF LANSEERAA UUSIEN TUOTTEIDEN LISÄKSI PÄIVITETYT NETTISIVUT

PUMA Golf -malliston viimeisimmät, lähiaikoina kauppoihin ilmestyvät uutuudet tarjoavat golfarille purevaa tyyliä ja suorituskykyä. Mallistossa yhdistyvät niin tekniset ominaisuudet kuin näyttävä design. Modernit, mutta käytännölliset golf-vaatteet ovat helposti yhdisteltävissä toisiinsa. Malliston suunnittelussa on panostettu erityisesti suoritusta parantaviin innovatiivisiin yksityiskohtiin, kuten Smart Quill® -piikkeihin, TransDRYTM -materiaaliin ja PURE HeiQ silver -käsittelyyn.

Kengät

PUMA Golf -malliston jalkineissa yhdistyvät tyyli, teknisyys sekä käyttömukavuus. PUMAn golfkasvon, Rickie Fowlerin, valinta kiertueilla on Cell Fusion -jalkine. Cell Fusion -kengässä yhdistyvät suoristusta parantavat ominaisuudet: Vaihdettavat Smart Quill® -piikit, sateenkestävä nahkapinta, iCell -teknologialla varusteltu ulkopohja sekä klassisen hillitty ja moderni design. iCell -pohjan kuusikulmainen rakenne tuo lisää mukavuutta jalan etuosaan sekä kantapäähän. Yhdistettynä vaihdettaviin, älykkäästi suunniteltuihin Smart Quill® -piikkeihin kenkä on valmistettu mukautumaan painonvaihteluihin sekä golfille ominaisiin leikkaaviin liikkeisiin. Näiden ansiosta svingiin voidaan taata vakaus, tehokkuus sekä maksimaalinen tuki.

Smart Quill® -perheen uusin tulokas on kiiltonahkainen katseenkerääjä. Tässä vedenkestävässä jalkineessa on panostettu näyttävyyden lisäksi huippuominaisuuksiin. Sass Wn’s J on PUMA Golf -malliston viimeisin naisille tarkoitettu jalkine, joka on kisakäytössä niin Anna Nordqvistilla kuin Lexi Thompsonillakin. Jalkineessa on älykkäästi muotoiltu kuminen Smart Quill® -pohjarakenne, vaihdettavat Smart Quill® -piikit ja käyttömukavuutta lisäävä etuosan joustopohja.

PUMA Golf -malliston Club 917 sisältää huippuominaisuuksien lisäksi leikkisän designin. Golf Pron, Johan Edforsin suosikkeihin kuuluvassa matalaprofiilisessa mallissa on vedenpitävä kangaspäällinen, kumiset Smart Quill® -pohjat sekä -piikit. Lopputulos on hyvännäköinen, kovan suorituksen kestävä kenkä.

Tekstiilit

Golf Duo-Swing Mesh Polo -paita pitää golfarin raikkaana ja suojattuna. Selän verkkokangas lisää paidan hengittävyyttä, samalla 40+ suojakertoimen omaava materiaali suojelee ihoa auringolta. Hajuja ja mikrobeja vähentävän PURE by HeiQ silver -käsittelyn ansiosta olo pysyy raikkaana koko kierroksen ajan. Paidan suunnittelussa on panostettu käyttömukavuutta lisääviin ominaisuuksiin, mutta myös houkuttelevaan ulkonäköön. Tämän lisäksi paidassa on myös svingin aikana kitkaa vähentävät hihat, tehden siitä korvaamattoman hankinnan jokaiselle golfarille. Paidan koot sekä miehille että naisille.

Golf Performance Polo -paidassa on kaikki, mitä golfpaidalta voisi ikinä toivoa. Erityisen hengittävän 100 % mikrokuitumateriaalin sekä selän ja kainaloiden verkkopaneeleiden ansiosta paidan käyttömukavuus on entistä parempi. Suorituskykyä parantavien yksityiskohtien lisäksi paidassa on myös panostettu tyylikkäisiin väreihin sekä kuoseihin. Paidan hihat on suunniteltu mukailemaan svingin liikerataa. Paitaa löytyy sekä miehille että naisille.

Golf TransDRYTM Pique Polo -paidan TransDRYTM by Cotton Incorporated -ominaisuus säilyttää vaatteen kuivuuden koko kierroksen ajan. Paidan kosteutta vähentävän ominaisuuden ansiosta hiki haihtuu iholta paidan kautta aiempaa nopeammin. Paidan helmaan on lisätty sivuhalkiot entistä tehokkaamman hengittävyyden takaamiseksi. Rohkeat värit ja tyylitellyt yksityiskohdat tekevät paidasta näyttävän. Paitaa löytyy sekä miehille että naisille.

Asusteet

Näyttävän pelilookin saa viimeisteltyä Fitted Monoline Cap ta Clairmont Military Cap -lippiksillä. Funktioltaan molemmat lippikset täyttävät samat kriteerit, mutta tyylillisesti ne eroavat toisistaan. Ensimmäinen malleista tarjoaa käyttäjälle modernia Rickie Fowler -tyyliä, kun toinen taas yksinkertaisempaa armeijahenkisyyttä.

Alkuvuodesta lanseeratut tuotteet eivät ole ainoat mainitsemisen arvoiset uutuudet PUMA Golf -mallistoon liittyen. PUMA uudistaa myös PUMA.com/golf -sivustonsa.

Uudistetut PUMA Golf -nettisivut tarjoavat kuluttajille tarkempaa tietoa PUMA Golf -tuotteiden ominaisuuksista sekä teknologiasta tuotteiden takana. Myymälähaun avulla sivujen kautta voi selvittää, missä lähin myymälä sijaitsee. Urheilijaosiossa lukija pääsee tutustumaan PUMA Golf -urheilijoihin, heidän tuloksiinsa ja tuleviin kisoihinsa. Sivustolla kuluttajat voivat myös jakaa tuotteisiin liittyviä käyttäjäkokemuksia ja blogipostauksia, sekä kommentoida PUMA Golf -uutisia.

Lisätietoa: www.puma.com/golf

Tutustu PUMA:an myös Facebookissa ja Twitterissä: facebook.com/pumagolf ja twitter.com/pumagolf

Huom:

Lisää lehdistömateriaalia PUMA:an liittyen saatavilla osoitteesta: http://puma.digitalnewsagency.com/

Lisätiedot:

Sanna Hautala, Marketing Manager, PUMA Finland Oy