PUMA® LANSEERAA UUDISTETUN SPEED -JALKAPALLOKENKÄMALLISTON

Kansainvälinen urheilu- ja lifestylemerkki PUMA lanseeraa uudistetun Speed-malliston, jonka lippulaivana toimii Blue v1.11 -jalkapallokenkä. Uutuuskengän brändikasvoja ovat PUMA-tähdet Sergio “Kun” Aguero, Radamel Falcao, Lucas Barrios, Ibrahim Afellay ja Mario Gomez. Uusi Blue v1.11. -kenkä saapuu INTERSPORT-myymälöihin kautta Euroopan 15. maaliskuuta 2012.

v1.11.-kenkä edustaa korkealaatuista “lightweight-teknologiaa”, joka tukee jalan kaikenlaista liikettä ja mahdollistaa pelaajan maksimivauhdin saavuttamisen. Tämä kolmannen sukupolven jalkapallokenkä hyödyntää myös erityistä UNI-teknologiaa, jossa päällysmateriaali on ommeltu kiinni kengän pohjaan. Näin se tarjoaa täydellisen istuvuuden mukaillen PUMA Aptolast -kenkämallia.

Treenipäivä Perparim Hetemaj:n kanssa

PUMA ja INTERSPORT tarjoavat asiakkailleen mahdollisuuden voittaa treenipäivän jalkapalloilija Perparim Hetemaj:n kanssa. Kilpailuun voi osallistua skannaamalla PUMA QR -koodin INTERSPORT-myymälöissä olevista markkinointimateriaaleista. PUMA QR -koodi avaa pääsyn PUMA INTERSPORTIN mobiilisivustolle, jossa voi osallistua itse kilpailuun, mutta myös tutustua uuteen tuotteeseen ja sen teknisiin ominaisuuksiin sekä katsella videomateriaalia. Kilpailu alkaa 15.3.2012 ja siihen voi osallistua 1.5.2012 asti.

Uusi Speed-mallisto löytyy INTERSPORT-liikkeistä kautta Euroopan. Lisätietoja: INTERSPORT-liikkeet, www.intersport.com/pumaspeed tai INTERSPORT-liikkeiden mainosmateriaaleista löytyvä QR-koodi.

Yhteystiedot:

Markkinointikoordinaattori