PUMAn lihaksia aktivoiva BodyTrain-jalkine lanseerataan nyt myös miehille

PUMA lanseerasi keväällä naisille kevyen ja tyylikkään, jalan lihaksia aktivoivan BodyTrain-kävelyjalkineen. Nyt myös miehet voivat saada kävelylenkeistään maksimaalisen hyödyn irti. Kävelyn lisäksi jalkine sopii hyvin kuntosalille ja vapaa-aikaan. Myöhemmin syksyllä BodyTrain-jalkineesta lanseerataan myös GoreTex-malli naisille.

BodyTrain-kengät aktivoivat jalan lihaksia jopa 18 prosenttia enemmän kuin monet alan johtavista kilpailijoista. Jalkineen Rocker-pohjan viiston kannan ansiosta jalan lihakset joutuvat tekemään huomattavasti enemmän töitä kuin normaalia kävelykenkää käytettäessä.

BodyTrain on yksi markkinoiden kevyimmistä kävelykengistä painaen vain 205 grammaa. Jalkineen höyhenenkevyen painon ansiosta nivelille koituu vähemmän rasitusta, ja näin se soveltuu erinomaisesti päivittäiseen käyttöön.

BodyTrain-jalkine mahdollistaa luonnollisen kävelyn, eikä vaadi käyttäjältään uuden kävelytyylin omaksumista. BodyTrainin pohja koostuu kaksinkertaisesta vaahtomuovista, mikä lisää vakautta ja minimoi jalan sisäkiertoa mahdollistaen luonnollisen askeltamisen.

BodyTrain-jalkineen tehokkuuden taustalla piilee viimeiseen asti hiotut tekniset ominaisuudet. Kärkeen asti ylettyvä IdCELL-pohja luo vastusta sekä lisää jalan etuosan ja pohkeiden lihasten aktivointia. Kengän välipohjan IdCELL-teknologia puristuu kokoon luoden vastusta käyttäjän askeltaessa normaalisti, minkä ansiosta vartalon lihakset työskentelevät tehokkaammin. Viisto kanta maksimoi jalan ojennuksen jokaisella askeleella. Kanta puristuu kokoon heti jalan koskettaessa maata luoden vastusta ja lisäten takaosan lihasten aktivoitumista.

BodyTrain-malliston jalkineet ovat saatavilla hyvin varustetuista urheiluliikkeistä.

Suositushinta: 100-140 EUR

Lisätiedot: