Reima laajentaa Play Layers® -kerrospukeutumiskonseptiaan syksyllä 2010

Reiman oma kerrospukeutumiskonsepti tarjoaa rajattomat mahdollisuudet rakentaa säähän sopivia asukokonaisuuksia.

Reiman toiminnallinen lasten Play Layers® -kerrospukeutumiskonsepti tuli kauppoihin alkusyksystä 2008. Kuluttajat ovat ottaneet omakseen kerrospukeutumisajatuksen, jossa päällysvaatteet ja väliasut voidaan yhdistää toisiinsa neppareilla. Talveksi 2010-11 Reima tuo lisää uutuuksia alimpaan vaatekerrokseen: muotoon neulotut, saumattomat, verrattoman pehmeät ja mukavat aluskerrastot, jotka siirtävät hikeä iholta poispäin.

Turvallisuutta lasten jalkineisiin

Reima pyrkii jatkuvasti parantamaan tuotteidensa turvallisuutta ja käyttömukavuutta. Uutuuksina talven 2010-11 lasten Reima®-talvijalkinemallistossa on kaksi erilaista kengännauhojen päiden kiinnitysratkaisua. Näiden innovaatioiden myötä pitkät, sinne tänne heiluvat nauhanpäät jäävät nyt historiaan.

Värit ja kiehtovat kuosit ammentavat innoituksensa luonnosta

Keväällä 2010 ulkoilua hallinneet kirkkaat värit antavat syksyn tullen tietä hehkuville, syville luumun, sinisen ja vihreän sävyille. Harmaata ja mustaa nähdään toki vielä, mutta ehdottomasti suosituin perusväri on lämpimän ruskeanharmaa sävy, niin sanottu ”fossiili”. Metsäluonnon pienet ihmeet näkyvät monissa kuoseissa ja yksityiskohdissa, jotka elävöittävät linjoiltaan klassisen hallittua mallistoa.

Reimatec® X – ultraääniteknologiaa rinteeseen

Reiman uusin Reimatec® X –tuoteperhe tuo lastenvaatteisiin aikuisten urheiluvaatetuksesta tuttua teknologiaa. Vaatteen osat leikataan laserilla ja ne yhdistetään ultraäänihitsaamalla. Näin syntyy siisti tikkaamaton sauma, joka teipataan vedenpitäväksi. Myös vedenpitävät vetoketjut hitsataan kiinni ultraäänellä. Lopputuloksena on kevyt, mukava, vedenpitävä ja hengittävä Reimatec® X. Talven 2010 X-mallistossa on erityisesti rinnelajeihin sopivat yksityiskohdat sekä rakenne.

Tuotetiedustelut:

Riikamaria Paakkunainen, Markkinointipäällikkö, Reima Oy, p. 050 322 8293, s-posti: riika.paakkunainen@reima.fi

Lehdistömateriaali:

Elina Lehtola, Star Public Relations, p. 09 622 4004, s-posti: elina.lehtola@starpr.fi

Tuotekuvat kuvapankista:

Login: press

Password: press

Kankaanpäässä vuonna 1944 perustettu Reima Oy on Pohjolan johtava lasten ulkoiluvaatevalmistaja. Reiman liikevaihto vuonna 2009 oli 39,3 miljoonaa euroa. Yrityksellä on noin 100 työntekijää Suomessa ja 20 ulkomailla. Reiman tärkeimmät kauppa-alueet ovat Pohjoismaat, Venäjä ja Sveitsi. Yhtiön muita tuotemerkkejä ovat Lassie® ja Tutta®. Kaikkien Reima®-tuotteiden suunnittelun perustana ovat toiminnallisuus, turvallisuus, luotettavuus ja innovatiivisuus. Reima®-tuotteiden testauksesta vastaa maailman rehellisin ja säälimättömin testaustiimi: lapset.