Reima tarjoaa kesäksi 2012 entistä enemmän vaihtoehtoja: Kevyet kevättakit sopeutuvat syksyyn fleece-kerrosten avulla

Reima laajentaa takkivalikoimaansa kevääksi 2012. Vaihteleviin säihin on tarjolla entistä keveämpiä ratkaisuja – mm. käärittävät hihat ja verkkovuorit, jotka lisäävät takkien hengittävyyttä. Nämä samat takit kuuluvat myös Reima Play Layers®-kerrospukeutumiskonseptiin: niissä on sisäpuolella kiinteät nepparinauhat. Neppareiden avulla takkeihin voidaan kiinnittää lämmittävä fleece-välitakki, mikä jatkaa niiden käyttöikää pitkälle syksyyn.

Kerrospukeutumisen suosion kasvun myötä Reima on laajentanut myös fleece-väliasujen tarjontaa. Herkullisen raidalliset, pitkänukkaiset fleece-takit ovat tuttuja suosikkeja syksyltä 2011.

Keväällä 2011 markkinoille tulleet, suuren suosion saavuttaneet Reima® SunProof ‑aurinkosuojavaatteet jatkavat edelleen mallistossa, kuumina uutuusväreinä ovat voimakas lila ja sitruunankeltainen. Nämä nopeasti kuivuvat asut tarjoavat vanhemmille helpon ja turvallisen tavan suojata lapset auringolta sekä veden äärellä leikkiessä että vedessä. Mallistosta löytyy myös hatut ja uimatossut.

Lisätiedot:

Markkinointipäällikkö Riika Paakkunainen, p. 020 759 5817, riika.paakkunainen@reima.fi

Kuvat ja tuotelainat:

Star PR Group, Henni Heiskanen, p. 09-622 4004, henni.heiskanen@starprgroup.com