Runsaat kestävät kampaukset - TRESemmé 24 Hour Body -sarja

Ajattele glamoureja, täyteläisiä kampauksia, jotka kestävät – ja ajattele isosti! Näyttävien kampausten muotoilussa auttaa uusi 24 Hour Body -tuotesarja TRESemméltä. 24 Hour Body -sarjan hoito- ja -muotoilutuotteiden ainutlaatuinen Volume Control Complexia sisältävä koostumus sopii erityisesti hienolle ja ohuelle skandinaaviselle hiuslaadulle. Tuotteet on suunniteltu nostamaan, kuohkeuttamaan ja lisäämään tukea latteille sekä veltoille hiustyypeille ilman, että hiuksista tulee raskaat, jäykät tai tahmeat.

Ensimmäinen askel katseenkääntävien suurten kampausten muotoiluun ja ylläpitoon on 24 Hour Body shampoo ja hoitoaine. Ne sisältävät kollageenia, silkkiproteiinia ja uutta TRESemmé Volume Control Complexia, jotka auttavat pitämään kampauksen koholla koko päivän ja suojaavat lisäksi kosteudelta. Shampoo poistaa tehokkaasti muotoilutuotteiden jäämät, mutta on riittävän hellävarainen päivittäiseen käyttöön. Hoitoaine pehmentää ja ravitsee hiuksia latistamatta niitä.

Luo upeaa täyteläisyyttä 24 Hour Body -muotoilutuotteilla, joiden avulla hiuksiin saadaan luonnollisen näköinen ja tuntuinen voimakas tuki sekä kimmoisuus. Tuotesarja koostuu erilaisille hiustyypeille suunnatuista tuotteista, jotka sisältävät ainutlaatuista TRESemmé Volume Control Complexia. Tämä  suojaa hiusta kosteudelta, antaa erityisen kestävän pidon ja nosteen, mutta jättää hiukset silti luonnollisen liikkuviksi.

• Luo volyymiä käyttämällä 24 Hour Body Thickening Moussea. Kevyt vaahto valaa hiuksiin runsaasti tukea ja kimmoisuutta, jolloin ei ole huolta kampauksen latistumisesta.
  • Täyteläinen ja upea lopputulos 24 Hour Body Root Boosting Spraylla. Föönaussuihke, joka lisää volyymia hiusten tyveen antaen kohotuksen, joka kestää aamusta iltaan. Jos aikaa on vain yhteen, käytä tätä suihketta antamaan luonnollista nostetta.
  • Muotoile kampauksia 24 Hour Body Sculpting Spray Geelillä. Tahraamaton spraygeeli, joka saa aikaan wow-efektin samalla, kun suojelee hiussuortuvia kosteuden aiheuttamalta veltostumiselta. Geeli auttaa pitämään pöyhityn kampauksen aamusta iltaan, ja pidempäänkin. Levitä tuotetta kaikkialle hiuksiin ja muotoile haluamallasi tavalla.
  • Pysäytä kellot 24 Hour Body Finishing Spraylla. Kevyt hiuslakka, joka auttaa pitämään seksikkäät, kosketuksenkestävät ja kookkaat kampaukset muodossaan. Lakan ansiosta ei ole vaaraa kampauksen latistumisesta. Suihkuta lakkaa viimeisteltyjen hiussuortuvien yli sekä kerrosten väliin suuntaamalla suihke hiusten tyveen. 360-asteinen venttiili sallii suihkuttamisen pullon ollessa kaikissa asennoissa.

TRESemmé 24 Hour Body -sarja on kaupoissa elo-syyskuussa 2010. Suositushinta: 8,90 €

Lisätiedot tuotteista:

Jenni Bäckström, Cederroth Oy, p. 020 700 9212, e-mail: jenni.backstrom@cederroth.com

Tuotekuvat ja tuotenäytteet:

Tiina Malinen, Star Public Relations, p. 09 622 4004, e-mail: tiina.malinen@starpr.fi