Saatavilla kaupoista elokuussa 2010​ Uusi Colour Revitalise suojaa hiustesi väriä jopa 40 pesun ajan*

Pitkän talven jälkeen moni suunnittelee tyylinsä uudistamista hiusvärin avulla. Hiusvärin säilyttäminen kirkkaana on kuitenkin haastavaa. Uuden TRESemmé Colour Revitalise –sarjan shampoo ja hoitoaine perustuvat vallankumoukselliseen Advanced Colour Lock –teknologiaan, joka säilyttää hiusten värin jopa 40 pesun* ajan. Uuden TRESemmé Colour Revitalise Treatment Masque -hoidon ansiosta värjätyt hiukset tuntuvat lisäksi pehmeiltä ja säilyttävät kirkkautensa.

Moni luulee auringon haalistavan hiusväriä. Kuitenkin pahin syyllinen värin haalistumiseen on vesi, joka pesujen yhteydessä vähitellen kuluttaa väriä. Värjätyt ja raidoitetut hiukset tarvitsevat tuotteen, joka sekä hoitaa hiusta että auttaa sitä säilyttämään värinsä. TRESemmé Colour Revitalise shampoon ja hoitoaineen sisältämä Colour Lock -teknologia perustuu polymeereihin, jotka lukitsevat sisäänsä värimolekyylejä ja auttavat näin väriä säilymään pidempään. Ammattilaatuinen koostumus sisältää rosmariini-, auringonkukka- sekä vihreä tee -uutetta, jotka auttavat hiuksia säilyttämään kosteutensa ja kirkkautensa.

Colour Revitalise Shampoo, 900ml: Puhdistaa hellävaraisesti hiukset liasta ja rasvasta ilman, että värin intensiivisyys kärsii. Auttaa hiuksia säilyttämään värinsä ja lisää niiden kiiltoa.

Colour Revitalise Conditioner, 900ml: Auttaa sulkemaan hiuksen rakenteen shampoopesun jälkeen ja lukitsee värihiukkasia. Hiuksia kosteuttava hoitoaine estää värin haalistumista ja selvittää hiukset. Lopputuloksena on pehmeät, hallittavat sekä eloisan näköiset hiukset.

Colour Revitalise Intensive Treatment Masque, 500ml: Ammattilaatuinen, vitamiineilla ja hoitavilla ainesosilla rikastettu koostumus auttaa kosteuttamaan sekä vahvistamaan värjättyjä hiuksia. Hiukset jäävät pehmeän tuntuisiksi ja näyttävät eloisilta.

TRESemmé Colour Revitalise –sarja on saatavilla päivittäistavarakaupoista elokuusta 2010 alkaen. Suositushinta kaikille tuotteille on 8,90 EUR.

TRESemmé - Professional, Affordable

Juuremme ovat salongeissa ympäri maailman ja siksi meillä on aina ollut yksinkertainen visio: uskomme, että jokainen nainen ansaitsee näyttää kauniilta maksamatta siitä omaisuuksia. TRESemmé luo tuotteita, jotka ovat salonkilaatua ilman salonkien hintalappua. TRESemmé - Professional, Affordable

* TRESemmé Colour Revitalise shampoolla ja hoitoaineella pestäessä verrattuna ei-hoitaviin tuotteisiin

Lisätiedot tuotteista:

Johanna Lunkka, Cederroth Oy, p. 020 700 9212, e-mail: johanna.lunkka@cederroth.com

Tuotekuvat ja tuotenäytteet:

Tiina Malinen, Star Public Relations, p. 09 622 4004, e-mail: tiina.malinen@starpr.fi