Salibandyn maailmanmestari ja PUMA yhteistyöhön

Kaksi kertaa Suomen paidassa MM-kultaa voittanut Mikko Kohonen on solminut yhteistyösopimuksen PUMA Finland Oy:n kanssa. Menestyksekäs salibandyhyökkääjä aloittaa yhteistyön toimimalla uuden Speed Star -sisäpelimalliston keulakuvana. Kohonen on myös toiminut uutuusmalliston sisäpelijalkineen testaajana, ja palaute on ollut ylistävää.

Ultrakevyt PUMA Speed Star -jalkine on yksi markkinoiden kevyimpiä sisäpelijalkineita.   Kengän yksiosainen tekninen päällys on sekä kevyt että erittäin kulutusta kestävä. Kengän välipohja on hyvin pehmustettu, ja tarjoaa näin tukea ja mukavuutta. Ulkopohja sen sijaan sisältää uria, jotka lisäävät pohjan taipuisuutta. Jalkineen ulkopohja on myös suunniteltu siten, ettei se jätä jälkiä pelialustaan. Pohjan taitoskohta lisää jalkineen ketteryyttä ja tekee kääntymisestä nopeaa ja helppoa. Salibandypelaajalle jalkineen toimivuus on kaikki kaikessa ja Kohonen toteaa PUMAn uutuusjalkineen sopivan hänelle täydellisesti.

Menestyksekkään peliuran luonut Kohonen on innoissaan alkavasta yhteistyöstä ja kertoo uuden tehtävän olevan hänelle suuri kunnia.

- ”Olen kuullut paljon hyvää Pumasta vuosien varrella, mikä vaikutti päätökseeni lähteä mukaan tähän yhteistyöhön. On hienoa saada pelata ja harjoitella parhaimmilla "työkaluilla". Uudet Speed Star -sisäpelikengät tuntuivat heti ensikokeilulla sopivan minulle loistavasti. Parasta kengässä on sen keveys, mikä tekee siitä erittäin nopean. Kengän pohjaratkaisu antaa loistavan tuntuman alustaan parantaen tasapainoa. Lisäksi kengät ovat todella mukavat jalassa. PUMA on arvostettu urheilubrändi, ja minulle on kunnia kuulua Puman logoa rinnassaan kantavien urheilijoiden joukkoon” Mikko Kohonen kertoo.

PUMA on valinnut Kohosen yhteistyökumppanikseen sekä hänen urheilullisten saavutusten että persoonansa ansiosta. ”Mikko sopii loistavasti kampanjamme kasvoksi, sillä hän edustaa urheilijana ja ihmisenä niitä ominaisuuksia, joita mekin brändinä edustamme. Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme aloittaa Mikon kanssa yhteistyön. Hän on menestynyt urheilija, joka pitää hallussaan kahta MM-kultaa ja yhtä hopeaa. Sen lisäksi Mikko on loistava persoona”, PUMA Finland Oy:n markkinointipäällikkö Sanna Hautala kertoo.

Kohosen ylistävä palaute Speed Star -jalkineesta ilahduttaa Hautalaa. Hän toteaa sen tuovan vahvaa uskoa jalkineen mahdollisuuksiin Suomen sisäpelivarustemarkkinoiden mullistamiseen.

PUMA Speed Star -mallisto on myynnissä hyvin varustetuissa urheilumyymälöissä. Speed Star -sisäpelijalkineen suositushinta on 80 euroa.

Fanny Pihlström, fanny.pihlstrom@starprgroup.com