Samsonite lanseeraa online-pelin joka yhdistää matkailijat

Maailman johtava matkalaukkumerkki Samsonite® esittelee ensimmäisen maailmanlaajuisen online-pelinsä. “Around the world in 80 Clicks” on peli, jota pelataan Facebookin® kautta ja joka saa matkailijat liittymään yhteen vain yhdellä klikkauksella. “Around the world in 80 Clicks” -pelin avulla reissaajat ympäri maailmaa voivat navigoida maailmassa virtuaalisesti ja voittaa Samsonite Cosmolite -lentolaukun. Onnellinen päävoittaja saa lisäksi 5 000 euron arvoisen matkalahjakortin ja voi alkaa suunnitella unelmalomaansa! Jaettavien palkintojen arvo on yhteensä yli 50 000 euroa.

Klassikkoromaanin ”Maailman ympäri kahdeksassakymmenessä päivässä” inspiroimana Samsonite tarjoaa Facebookin käyttäjille mahdollisuuden ottaa yhteyttä kaikkein kauimpana oleviin ystäviin ja lähettää heille virtuaalinen matkalaukku. Pelissä luodaan ympäri maailmaa kulkeva ketju, johon houkutellaan mukaan matkailijoita kaikkialta maailmasta. Osallistujat voivat seurata pelin etenemistä sähköpostiin lähetettävien päivitysten kautta tai vierailemalla sivustolla www.aroundtheworldin80clicks.com.

Peli käynnistyy 1. maaliskuuta 2012, ja se kestää 80 päivää. Peli löytyy Facebookista, kampanjasivustolta sekä Twitteristä, ja se on helppo jakaa ystävien kanssa.

Tarkemmat peliohjeet alla. Lisätietoja:

Anne Rutanen Star PR Group Marianne Selander Samsonite Sweden
Puh: 09-622 40 04 Tel: +46-31-83 67 34
Email: anne.rutanen@starprgroup.com Email: marianne.selander@samsonite-europe.com

Peliohjeet:

Oletko joskus unelmoinut maailmanympärysmatkasta? Samsoniten kanssa se on mahdollista, ja sen voi tehdä vain 80 klikkauksella. Mikään ei voisi olla yksinkertaisempaa!

Tavoite: Kaikkein pisimmän ketjun rakentaminen Facebookissa virtuaalisilla matkalaukuilla.

Toimintatapa:

1.Kirjaudu sisään Facebook-tilillesi ja valitse ympäri maailmaa neljä ystävääsi, joille lähetät virtuaalisen Cosmolite-mallin matkalaukun. Jos lisäksi ”tykkäät” kampanjasivustolla Samsoniten Facebook-sivusta, saat ylimääräiset neljä matkalaukkua lähetettäväksi ystävillesi. Ketkä aiot liittää ketjuusi?

2. Kun ystäväsi hyväksyvät lähettämäsi matkalaukut, lasketaan etäisyys sinun ja valittujen ystäviesi välillä automaattisesti. Kun olet lähettänyt matkalaukun, sinulla on kolme viikkoa aikaa ketjun tekemiseen Facebook-ystäviesi kanssa. Kolmen viikon kuluttua sinulla on oikeus lähettää neljä uutta matkalaukkua.

3. Heti kun ystäväsi ovat vastaanottaneet lähettämäsi matkalaukun, voivat he lähettää laukun eteenpäin neljälle omalle ystävälleen, jotka sitten vuorollaan lähettävät matkalaukun omille ystävilleen, jotka taas lähettävät laukun omille ystävilleen ja niin edelleen.

4. Jäljitä matkalaukkusi reitti ympäri maailmaa! Seuraa matkalaukkuasi makuuhuoneestasi koto-Suomesta Sidneyn rannoille ja Manhattanin pilvenpiirtäjiin. Tämä onnistuu yhdellä klikkauksella. Mahdollisuudet ovat loputtomat, minne sinä haluaisit lähettää matkalaukkusi?

5. Lisäämällä maiden määrää, joissa matkalaukku vierailee, on mahdollista saada ketjuun ylimääräisiä bonuskilometrejä.

6. Mitä useampia kilometrejä matkalaukkusi matkustaa ja mitä useampia ihmisiä se yhdistää, sitä suuremmat mahdollisuudet sinulla on voittaa!

Palkinnot:

Peli on avoin Facebookin käyttäjille ympäri maailmaa, ja sen kautta voi voittaa jännittäviä palkintoja Samsoniten Cosmolite-tuotesarjasta. Jaossa on 150 hopeista lentolaukkua. Sen lisäksi henkilö, jolla on eniten kerättyjä kilometrejä, voittaa 5 000 euron arvoisen matkalahjakortin. Jaettavien palkintojen määrä on yhteensä yli 50 000 euroa.

Nämä erinomaiset palkinnot annetaan kilpailun kolmen pisimmän ketjun muodostajille. Kaikki kolmen pisimmän voittoketjun osallistujat voittavat hopeanvärisen Samsonite Cosmolite -vetolaukun. Pääpalkinto, 5 000 euron matkalahjakortti, annetaan sille osallistujalle, jonka ketjussa on kaikkein eniten kilometrejä. Palkinnon saa henkilö, joka aloitti voittoketjun.

* Enintään 150 henkilöä voittoketjussa

Samsonite Around the World in 80 Clicks käynnistyy 1.3.2012. Voit pelata sitä seuraavissa osoitteissa:

Kampanjasivu: www.aroundtheworldin80clicks.com

Facebook: http://apps.facebook.com/eightyclicks/