Samsonite lanseeraa värikkäät Firelite-matkalaukut

Maailman johtavan matkalaukkuvalmistajan Samsoniten uutuus Firelite on uudenlainen matkalaukku, joka on valmistettu ultrakevyestä Curv-materiaalista. Firelite yhdistää vahvan ja dynaamisen tyylin poikkeukselliseen keveyteen. Firelite-matkalaukku lanseerataan neljässä urheilullisessa värissä – punaisena, sinisenä, valkoisena ja graffitinharmaana. Laukussa on erittäin vaivattomasti rullaavat pyörät, joten sitä on helppo liikutella maailman lentokentillä.

Tämän päivän matkailijoille on yhä tärkeämpää, että laukku on kevyt ja kestävä. Laukun täytyy olla helposti kuljetettava, ja kevyt laukku myös vähentää riskiä matkatavaroitten ylipainosta. Curv-materiaalin ansiosta Firelite-sarjan lentolaukku painaa ainoastaan 1,9 kg. Tavarat, jotka olisivat muuten jääneet kotiin, on helppo pakata mukaan Firelite-laukkuun. Laukku ei ole ainoastaan kevyt, vaan se myös erottuu joukosta tyylikkäällä muotoilullaan ja kirkkailla väreillään.

Matkalaukku on varustettu yhdistelmälukolla (TSA), jollaista vaaditaan lennoilla Yhdysvaltoihin. Kauniin kuoren alla on käytännöllinen säilytystila, jonka värikkäät yksityiskohdat mahdollistavat järkevän ja organisoidun pakkaamisen.

Curv-materiaalia valmistetaan kuumentamalla ja kompressoimalla erilaisia polypropyleenikankaita, joista rakentuu erittäin vahva, kevyt ja suojaava kuori. Materiaali tunnetaan erityisesti keveydestään ja iskunkestävyydestään, minkä vuoksi sitä käytetään myös urheiluvälineissä, kuten luistimissa, säärisuojissa ja surffilaudoissa.

Suositushinta alk. 339 euroa.

Lisätiedot, painokelpoiset kuvat ja tuotelainat:

Anne Rutanen, Star Pr Group Marianne Selander, Samsonite Sweden
Puh: 09 622 4004 tai 050 351 2771 Puh: +46 3183 6734 tai +46 70 569 8377